כוח נוטריוני: מתי ולמה כדאי לפנות למומחיות של נוטריון לצרפתית

פנייה לנוטריון לצרפתית מוסמך הינה עניין שבשגרה עבור מי שנמצאים על הקו של ישראל – צרפת. אם הגעתם לכאן מבלי להכיר בעובדה זו, אתם כנראה חדשים בתחום. נמליץ לכם לקרוא את השורות הבאות בעיון רב, כדי שתוכלו לגלות את כל המידע המקיף שנוגע לשירותיו של הנוטריון שעוסק בתחום שצפוי לסייע לכם מעתה ואילך.

 

תכירו מקרוב את הנוטריון לצרפתית

אל דאגה, בעוד כמה רגעים תגלו למה ומתי תצטרכו לפנות לשירותיו של נוטריון לצרפתית. רגע לפני שזה יקרה, עליכם להכיר מקרוב בבעל המקצוע ולהבין את שירותיו. נסביר שמדובר בעורך דין שיש לו ניסיון מעל לעשור בתחום. הוא עמד בתנאים שנקבעו על ידי לשכת עורכי הדין ועבר הסמכה מקצועית שהובילה אותו להיות נוטריון. שמו מרמז על הזיקה שלו למסמכים משפטיים שנוגעים לשפה הצרפתית. בפסקה הבאה נביא בהרחבה את הקשר שבא לידי ביטוי בין המסמכים הללו אליכם.

טיפ_ כך תגיעו לנוטריון מומלץ

 

מתי תצטרכו לסור למשרדו?

הגעה אל משרדו של נוטריון לצרפתית צריכה להתקיים במידה ונתבקשתם למשל למסור מסמכים מתורגמים מעברית לצרפתית. ישנם מקרים שבהם צריך לקבל מסמכים אחרים שכתובים בשפה הצרפתית, כדי שניתן יהיה להגיש אותם לגורמים שונים בצרפת. ראוי להדגיש שהגורם שביקש את המסמכים הללו הדגיש כי עליכם למסור מסמך משפטי בלבד ולא מסמך שבוצע על ידיכם או באמצעות אדם אחר שאינו נוטריון.

 

זה השירות שיינתן על ידי הנוטריון

פנייה אל נוטריון לצרפתית תגלה בפניכם שיש שורה ארוכה של שירותים מקצועיים שניתנים בדרך כלל למי שמתכננים לגור בצרפת לצמיתות, ללמוד במוסד אקדמי, לקנות נכס ועוד. מדובר באישורים שחתומים על ידי הנוטריון לצרפתית, לדוגמא:

 

  • אישור חתימה
  • אישור נכונות העתק
  • אישור גילוי זהות
  • אישור לעריכת מסמך
  • אישור נכונות תרגום
  • אישור אפוסטיל

 

הקריטריונים שיאפשרו לכם לבחור נוטריון לצרפתית

בחירה בנוטריון לצרפתית אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שיצריך מכם בירור מעמיק, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהנוטריון הנבחר יעמוד בקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בכל הנוגע למסמכים שמוגשים לגורמים בצרפת
  • זמין לתיאום פגישה
  • אמין

תוכלו לבדוק את קיומם של הקריטריונים הללו תוך בירור מול חברים שביצעו את ההליך בעבר או באמצעות גלישה בפורומים שעוסקים בתחום המשפט. נמליץ לכם להשקיע את המאמץ הקטן הזה שיאפשר לכם להיות בטוחים שבחרתם בנוטריון הנכון עבורכם.

 

לסיכום

צריך לפנות לנוטריון לצרפתית כדי לקבל הכרה רשמית על מסמכים מקוריים שכתובים בשפה העברית ומצריכים אישור נוטריוני שיקנו להם תוקף משפטי ברחבי צרפת. כעת אתם מכירים במידע זה באופן מקיף, כך שנותר לכם רק לפנות לנוטריון לצרפתית בעל ידע רלוונטי בכל הנוגע לפסיקה והחוק. נאחל שתבחרו נכון ושתקבלו את המסמכים הדרושים לכם תוך זמן קצר.

תכירו מקרוב את הנוטריון לצרפתית

אולי יעניין אותך גם