בדיקת היתכנות של תביעת לשון הרע מול גורמי מקצוע

סבורים כי בעקבות פרסום ברשתות החברתיות או אמצעי התקשורת נגרם לכם נזק? אתם מחויבים לבצע בדיקת היתכנות של תביעת לשון הרע אל מול עורך דין מומחה לתחום.

תביעת לשון הרע – תביעה מורכבת אשר מצריכה התקשרות עם עורך דין

תביעת לשון הרע הינה תביעה מורכבת מאוד, וזאת בשל העובדה כי בית המשפט נוטה לאזן בין זכותו של אדם להביע את דעתו ברבים, לבין זכותו של אדם להגן על פרטיותו ועל שמו הטוב. למעשה, תביעות לשון הרע הפכו לנפוצות יותר בעשור האחרון בשל עליית הרשתות החברתיות אשר מהוות כר פורה בעבור רבים לפרסם אמירות פוגעניות אשר עשויות לגרום לנזק משמעותי – הן במישור הכספי והן במישור האישי, ולכן שמורה לכם הזכות לתבוע. יחד עם זאת, ישנה חשיבות לבדיקת היתכנות של התביעה אל מול גורמי מקצוע ובראשם עורך דין לשון הרע, זאת על מנת לבחון את התיק לעומקו. כיצד בדיוק התיק הפוטנציאלי נבחן? עו"ד שלומי וינברג, מומחה לתביעות לשון הרע ודיבה מסביר.

הגשת טפסים

תביעת לשון הרע – באילו תנאים ניתן להגיש?

ע"פ עורך הדין שלומי וינברג, תביעת לשון הרע ניתן להגיש בתנאי כי אכן נעשה בדיקת היתכנות אשר כוללת בין השאר בחינה של הפרסום, היקפו, הנזקים אשר נגרמו בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, כאשר ע"פ עורך הדין וינברג ניתן להגיש תביעה במסגרת של תביעה אזרחית, מבלי הוכחת נזק ממשי. יחד עם זאת, על מנת לבסס את כתב התביעה יש לנקוט בגישה בלתי מתפשרת אשר כוללת קבלת חוות דעת, בחינה של מצבו הנפשי של התובע ע"י איש מקצוע, כל זאת על מנת להוכיח לבית המשפט כי בעצם הפרסום נגרם נזק לשמו הטוב של אדם או לעסק שלו. מדובר בתופעה מוכרת אשר צוברת תאוצה רבה בעשור האחרון, כאשר היקף הנזק עשוי להפוך את חייו של אדם ב 180 מעלות, זאת בשל הנזקים הכבדים אשר נגרמים כתוצאה מפרסום מידע אשר עלול להישמר למשך שנים רבות. לכן, מסביר עורך הדין וינברג כי רק באמצעות עורך דין לשון הרע אשר הגיש תביעות דומות ניתן לבדוק האם אכן נכון לצאת למאבק, והאם יש היתכנות לתביעה. במידה ואתם סבורים כי הפרסום אודותיכם או אודות העסק שלכם פגע בשמכם הטוב ובזכותכם לפרטיות, אנו מזמינים אתכם לפנות בהקדם האפשרי באמצעות התקשרות למספר 03-6002829 לצורך תיאום פגישת ייעוץ הנוגעת לתביעה העתידית שלכם, כאשר באמצעות עו"ד וינברג תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את המענה המשפטי הטוב ביותר, כל זאת לאור ניסיון של שנים רבות בטיפול במקרים קודמים כמו גם שיעור הצלחה גבוהה מאוד של קבלת פיצוי בגובה עשרות אלפי שקלים בעבור התובע. למידע נוסף היכנסו לאתר הרשמי https://www.shlomiw.co.il.

אולי יעניין אותך גם