להביא לעולם ילד ללא נישואין – המדריך המשפטי

אנחנו חיים במדינה בה למשפטנים יש מקום של כבוד. לא סתם ישראל היא המדינה עם הכי הרבה עורכי דין לנפש וזה מראה לנו כי יש השפעה משפטית עצומה על כל מה שאנחנו עושים. משפטנים מכריעים במחלוקות ולא משנה אם זה מחלוקת חוזית או מחלוקת מנהלית ויש להם כוח עצום. על רקע זה אתם צריכים להבין שאם אתם מחליטים להביא לעולם ילד ללא נישואין יש לכך השלכות משפטיות כבדות משקל. אם אתם מחליטים להביא ילד לעולם ללא נישואין אתם חייבים לקחת בחשבון איך יתנהלו היחסים ביניכם ובין האם או האב שנמצאים בצד השני. היחסים הללו צריכים להיות מוסדרים בחוזה המפרט בפירוט רב מה הזכויות ומה החובות של כל אחד מהצדדים להורות. החוזה הכרחי למקרה של מחלוקות בעתיד והוא יבטיח כי היחסים יהיו בריאים.

 

מדוע כדאי להתייעץ עם עורך דין בענייני הבאת ילד ללא נישואין?

אם אתם רוצים להבטיח שלא תפנו אל מגשר בעתיד אתם חייבים להבין כי עליכם לחתום על החוזה הטוב ביותר שיש. על רקע זה יש לציין כי אי אפשר כיום לחתום על חוזה להורות משותפת ללא עורך דין. אין הדבר דומה אל גירושים בהסכמה ואתם חייבים להבין כי ללא עורך דין אתם תהיו בבעיה חמורה. זוהי טעות להתייחס אל החוזה בזלזול מכיוון שפעמים רבות היחסים עולים על שרטון ואז כל שנותר בכדי לפתור את הבעיות זה להסתכל על החוזה ולראות מה הוא מפרט בנוגע למקרים של חילוקי דעות בין הצדדים וכיצד הוא מורה על פתירת הבעיה.

 

מהו פירוש המושג ממזר?

עליכם לדעת כי ביהדות יש מושג של ממזר, ממזר זה כאשר אחד ההורים מביא לעולם ילד למישהו שהוא לא אשתו או בעלו מחוץ לנישואים. להבדיל אם ההורים לא נשואים והם מביאים ילד אחד עם השני אז הילד לא נקרא ממזר וזה דבר משמעותי ביותר. עליכם לדעת כי אם הילד שלכם הוא ממזר יש עליו מדבלות הלכתיות והוא לא יוכל למשל להתחתן על פי הדת היהודית. אין ספק כי לא כדאי להביא לעולם ממזר וכי הדבר יכול להיות בעייתי גם להורים ובעיקר לילד שנולד מחוץ לנישואים ואנו חייבים לתת על כך את הדעת. אם אתם מחליטים להביא ילד מחוץ לנישואים תפתחו קודם כל בהליך של גירושים בהסכמה ואז תחליטו מה לעשות בהמשך הדרך.

 

מדוע כדאי לפנות אל מגשר במקרה של סכסוך משפחתי

אם אתם נמצאים בסכסוך משפחתי בגין הורות משותפת או כל סיבה אחרת ההמלצה הטובה ביותר שניתן לתת היא לפנות אל מגשר שיסייע לכם להתגבר על הקשיים. במקום ללכת לבתי משפט לבזבז כסף ולהמתין שנים לפתרון כדאי לכם לפנות אל מגשר שיסייע לכם לפתור את הסכסוך ללא ריבים ובמהירות גדולה.

 

הורים וילד

אולי יעניין אותך גם