מדוע השירות של הר הביטוח חשוב גם לכם?

רבים מאיתנו מוצאים את עצמם עובדים אומנם הרבה מאוד שעות ביום ומנסים לגמור את החודש בצורה הכי טובה שיש, אך בפועל, אנחנו מבזבזים הרבה כספים מיותרים בלי לדעת מזה בכלל. זה נשמע לכם כמו משהו שלא יכול להיות שקורה גם לכם כי אתם מאוד מסודרים ומודעים היטב לכל ההוצאות שלכם? אם כך, בוודאי תתפלאו לגלות שכפי שניתן לראות בכתבה שבאתר בחדרי חרדים, אצל כמה אנשים זה לא באמת המצב. כאשר מתחילים לבדוק את הפרטים לעומק מגלים שרבים מאיתנו משלמים הון עתק על אינספור ביטוחים כפולים וחלקם אפילו מיותרים. לכן, אם גם אתם עשיתם לפני שנים אי אילו ביטוחים ואם אתם רוצים לוודא שאין אצלכם כפילויות, הגיע הזמן שתכירו את היוזמה הנפלאה שעונה לשם: הר הביטוח. למעשה בעזרת הר הביטוח אתם יכולים להבין על מה אתם משלמים, איזה ביטוחים כפולים יש לכם ובצורה כזאת לחסוך מעכשיו לא מעט כספים.

כל החסכונות שמחכים לכם

עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לחשוב על פניה להר הביטוח היא שכך תוכלו לגלות איזה חסכונות מסוגים שונים עשיתם לפני שנים. העניין הוא שרבים מאיתנו עושים ביטוחים וחסכונות אצל חברות הביטוח אך עם חלוף השנים אנחנו פשוט שוכחים מכך. אחת מהדוגמאות הנפוצות ביותר למצבים כאלה היא כאשר זוג הורים עושים חסכונות בחברת ביטוח, לא מספרים על כך לאיש ואחר כך הולכים לעולמם. האם חשבתם לרגע שחברת הביטוח שאצלה ההורים שלכם עשו קרן פנסיה או כל חיסכון אחר לאורך שנים באמת תחפש אתכם, תפנה אליכם ותיידע אתכם בנוגע לכסף שמחכה לכם בתור היורשים? התשובה היא חד משמעית לא. זו הסיבה הנוספת שבגללה כדאי יהיה לפנות אל הר הביטוח כי בצורה כזאת תוכלו להבין איפה עומדים הדברים והאם יש איזשהו חיסכון שמחכה לכם. שווה לעשות את הבירורים הללו כי מדובר לרוב על סכומים לא מבוטלים שאומנם לא ישנו לכם את החיים, אבל יהפכו את הכול להרבה יותר נוח ונעים.

הר הביטוח

איך עובד הר הביטוח בפועל?

עוד אין לכם מכרים שפנו אל הר הביטוח ולכן אתם לא יודעים לגמרי איך זה עובד? אם כך, נשמח לספר לכם, כבר בשלב הראשון, שאתם לא באמת צריכים להשקיע יותר מידי או לחשוש. כלומר, אתם אומנם מתבקשים לתת כמה פרטים אישיים על עצמכם אך מדובר על פרטים בנאליים ולא מורכבים מידי, כמו שם, שם משפחה ותעודת זהות. בעזרת הנתונים הללו תוכלו לעשות את הבירורים הנדרשים והאמת היא, שבהחלט יכול להיות שתקבלו מידע שיעזור לכם לעשות לא מעט שינויים. אין שום סיבה שבגללה תשלמו מחירים מופקעים לחברת ביטוח מסוימת או גרוע מכך, שיהיו לכם ביטוחים כפולים. כיוון שכל מה שקשור לתחום הביטוח דורש מאיתנו כל כך הרבה תשומת לב ומחשבה, זה טבעי שרובנו לא באמת נקרא את כל הסעיפים שעליהם אנחנו משלמים וחותמים. זו גם הסיבה שבגללה נוצרים הביטוחים הכפולים והכסף שלכם נזרק ללא כל מטרה. לכן, אם קיימת כבר יוזמה כמו הר הביטוח ואם בצורה כזאת ניתן לחסוך מאוד שקלים בשנה, מדוע לוותר על כך? במקום "לתרום" לחברות הביטוח אתם יכולים לבדוק את המצב ולהתחיל להפריש את הכספים ששילמתם על ביטוחים כפולים לטובת חסכונות שונים. הגיע הזמן שתיקחו ברצינות את המצב הכלכלי שלכם ושתבדקו כל מה שצריך כי אתם לא תאמינו כמה כסף תוכלו לחסוך בשנה! הר הביטוח זו יוזמה נהדרת ומהר מאוד תקבלו את התשובות הדרושות לכם, אז למה אתם  מחכים?

רוצים לבדוק את הר הביטוח שלכם? לחצו כאן!

 

אולי יעניין אותך גם