איך בוחרים עורך דין לענייני עבודה?

כאשר בוחרים עורך דין לענייני עבודה, חשוב לשים דגש על בחירת האיש הנכון. תיקים לא מעטים נחלו כישלון רק בגלל שלא לוו באיש מקצוע מקצועי מספיק. כאשר רוצים להצליח, עושים מה שאפשר כדי לייעל את הנתונים. מסיבה זו ריכזנו עבורכם את הנתונים החשובים בבחירת עורך דין לענייני עבודה.

 

מקצועיות יותר ממיקום קרוב

חשוב לבחון את מידת המקצועיות של עורך הדין. אוקיי, המליצו לכם על עו"ד לדיני עבודה בחיפה, גם אם גרים בתל אביב, אם הוא אכן מקצועי ויעיל, משתלם לפנות אילו למרות שהוא נמצא בחיפה. כמובן שמחינת נוחות יהיה את מי שיעדיף עורך דין קרוב לבית. אך חשוב לזכור כי ההתקשרות מול עורכי הדין היא בעיקרה בדרך מקוונת ופחות פרונטלית.

המסקנה שחשוב לזכור: על מקצועיות לא כדאי לוותר. בררו אם עוה"ד אליו אתם פונים יש מדור משפטי כלשהו באחריותו או אולי מגזין שמצביע על מקצועיות רבה. דיני עבודה הם משפטים סבוכים שמחייבים את עורכי הדין להיות בעניינים, להתעדכן ללא הפסקה בנתונים החדשים שהתעדכנו. בררו זאת מראש, לטובתכם.

 

כמה שיותר המלצות יותר טוב

בקשו לשמוע המלצות מחברים על עורכי דין לענייני עבודה. אל תתבלבלו מהמבחר. ערכו רשימה עם שמות עורכי הדין עליהם קיבלתם המלצות, בדקו מי מעורכי הדין הללו טיפל במקרים כמו שלכם, מי מהם נחשב למומחה יותר ומי מהם עונה לשאר הקריטריונים שלכם.

ניתן להתרשם גם מהמלצות גולשים בגוגל, בחיפוש אחר אתר האינטרנט של עורך הדין אליו אתם פונים. יחד עם זאת, אין כמו המלצה מחבר מנוסה שידע לתת גם דיס המלצה…

 

שירותיות ויחס אישי

כל אחד שמגיע לעורך דין רוצה לקבל את היחס האישי כמצופה. אף אחד לא מעוניין להרגיש שעושים לו טובה בעצם הטיפול בבעיה שלו. בדיוק מסיבה זו בררו על טיב השירות הניתן במשרד עוה"ד אליו אתם פונים. אין סיבה לפנות לעורך דין שאומנם ידוע כמקצועי ואמין, אך יחסי האנוש שלו גרועים והאינטואיציה הפנימית שלכם אומרת להתרחק מהמשרד שלו… הקשיבו לקול הפנימי שלכם בבחירת עורך דין, הוא לא פחות חשוב.

 

בוחנים גם את המחיר

מחיר שירות עורך דין הוא לא מחיר זול. למרות זאת, בפנייה לעורך דין מתחיל תשלמו מחיר זול באופן משמעותי מאשר בפנייה לעורך דין מומחה עשיר ניסיון. מסיבה זו חשוב לבחון את המחיר. כאשר המחיר זול מידי, לא מומלץ להתקרב כאשר יש צורך במומחיות.

מחיר יקר מצביע, פעמים רבות, על מומחיות רבה, אך יחד עם זאת, חשוב לערוך סקר להשוואת מחירים למציאת העורך דין לענייני עבודה המתאים ביותר עבורכם גם מבחינת מקצועיות וגם מבחינת מחיר. אתם עשויים לגלות פערים משמעותיים בין המחירים. אל תוותרו על כך. בהצלחה רבה!

עורך דין לעבודה

אולי יעניין אותך גם

תאונות עבודה
עורך דין דיני עבודה

תאונות עבודה והכרת זכויותיך

תאונות עבודה הן אירועים שכיחים למדי במקומות עבודה רבים. על פי נתוני הלמ"ס, בשנת 2021 אירעו בישראל כ-44,000 תאונות עבודה שדווחו למוסד לביטוח לאומי. תאונות

קרא עוד »
איש משפט
עורך דין דיני עבודה

תאונת עבודה – מי משלם?

תאונת עבודה משמעה כאשר עובד שכיר נפגע בתאונה שחלה במסגרת שעות העסקתו, או לחלופין עובד עצמאי שנפגע בתאונה שאירעה במהלך שעות הפעילות שלו. כל זמן

קרא עוד »