שברולט סילברדו – מחירי ביטוחים (חובה ומקיף) ואחזקה הרכב

אם מישהו אמר לכם שנכון ל2020, שברולט סילברדו היא משאית העבודה הכי טובה שקיימת בשוק, אתם לא תתאכזבו כשתעלו מאחורי ההגה שלה.

עם המון עוצמה שמועברת ממנועי טורבו דיזל עוצמתיים, יום העבודה שלכם נראה טוב. אז כמה יעלה לבטח אותה?  

אם אתם צריכים טנדר או משאית לצרכי עבודה, אתם וודאי כבר מכירים את העלויות של מחירי הביטוח, עלויות אחזקת הרכב ועוד.

אין ספק, כשמדובר ברכבי עבודה ובמשאיות, מדובר בעלויות לא נמוכות של אלו.

אז בואו נסביר במה מדובר, נדבר על אותן עלויות, על אחזקת שברולט סילברדו ועוד.

 

משאיות עבודה וטנדרים לצרכי עבודה מסיבית

נכון לשנת 2020, שברולט סילברדו היא אחת ממשאיות העבודה המומלצות ביותר לצרכי עבודה שונים, כולל צרכי עבודה תחת עומסים גדולים של שיש, בטון ועוד. לידיעתכם, המשקל הכולל של שברולט מסוג זה עומד על כ-5,080 טון, שזה כבר משקל של משאית לכל דבר. אמנם המשקל העצמי של שברולט סילברדו הוא 3,480 טון, אבל כשמדברים על מחירי ביטוח לשברולט סילברדו ולרכבי עבודה באופן כללי, כמובן שמתייחסים למשקל הכולל של כלי התחבורה המצריך ביטוח. אז כמה יעלה לי ביטוח לשברולט סילברדו?

אנחנו אכן נספק לכם כאן טווחי מחירים לביטוחי חובה וביטוחים מקיפים לשברולט סילברדו, אבל חשוב להבין שמדובר בהערכה גסה. מאחר שישנם כל מיני סוגים שונים של פרמטרים המשפיעים על מחירי ביטוח לשברולט סילברדו, לרכבי עבודה ומשאיות, קחו את המספר הבא בערבון מוגבל ותבצעו את השוואת המחירים בעצמכם.

 

השוואת מחירי ביטוח לשברולט סילברדו באינטרנט: כמה עולה?

לידיעתכם, באינטרנט ישנם מחשבוני ביטוחים לרכבים, מעין מחשבון ביטוח לרכב שמספק לכם הערכות מדויקות לביטוחי רכבים. אתם מזינים את הנתונים של הרכב שאתם עומדים לרכוש ומקבלים אונליין מחיר ביטוח משוער.

בכל מקרה, בין אם יצא לכם להשתמש במחשבונים כאלו או לא, מומלץ מאוד כבר היום להכיר אותם ולהיות מעודכנים במחירי ביטוחים לרכבים. לגבי שברולט סילברדו ומחירי הביטוח שלה, אם תרצו לבטח אותה בביטוח חובה וביטוח מקיף, טווח המחירים יהיה בין 5,000 ₪ ל-9,000 ₪, כאשר חשוב ביותר גם לבדוק את שאר הפרמטרים שעשויים להשפיע על מחיר הביטוח.

 

אילו פרמטרים יכולים להשפיע על מחירי ביטוחים לשברולט סילברדו?

למשל, יש לכם מנוף בשברולט שלכם? התקנת מנוף משפיעה על מחירי הביטוח באופן משמעותי ביותר, מאחר שאם מותקן מנוף במשאית, הרי שקיים גם סיכוי לנזק פוטנציאלי מהמנוף, מה שיוביל לתביעות אל מול חברת הביטוח. כמו שאנחנו מבינים, לבטח שברולט סילברדו לא יהיה לכם זול, אבל אין ספק שמבחינת פתרונות בשטח – היא מספקת את אחד הפתרונות היעילים ביותר.

בעוד שאתם מקבלים רכב שנראה כמו טנדר לכל דבר, הוא למעשה בכלל מוגדר כמשאית וכמובן שיש לו גם את העוצמות של משאית. בעלי מקצוע רבים וחברות בוחרים לעבוד עם שברולט סילברדו גם עבור הובלת שיש, שכמו שכולנו יודעים, שיש הוא מאוד כבד.

 

דגמי שברולט אף פעם לא אכזבו וכנראה שאף פעם לא יאכזבו

אם עד היום שברולט הציגו בפנינו רכבים עוצמתיים ואיכותיים, הרי שעם דגם הסילברדו, חברת שברולט הצליחה להפתיע מחדש את קהל היעד שלה. ומי קהל היעד? ובכן, קבלנים רבים משתמשים בשברולט סילברדו, שיפוצניקים, מתקיני מטבחים ועוד.

חשוב מאוד לדעת כמובן, אם אתם מעוניינים לרכוש את הרכב הנ"ל, שהוא בכלל משאית, אתם תצטרכו להיות עם רישיון ג' ביד. אין ספק, בקטגוריה שלה, שברולט סילברדו מוכרת במספרים גבוהים למדי, וזה בהחלט מובן מדוע.

 

קצת נתונים על מפלצת העבודה: שברולט סילברדו

השברולט הזו מגיעה עם מנועי טורבו דיזל בנפחים של למעלה מ-6,000 סמ"ק, כאשר הצרכן שרוכש אותה נהנה גם מ-3 שנים אחריות יצרן. בעוד שההנעה של שברולט סילברדו היא 4X4, אתם יכולים להרגיש חופשי גם לקחת אותה לשטח בשבת עם המשפחה.

כמובן, בהנחה שהמשאית לא עמוסה בציוד ובכלי עבודה בארגז מאחור, מה שכמובן יקשה עליכם להתנייד בתוך שטחים וחולות. השברולט הזו מגיעה עם לא פחות מאשר 445 כוחות סוס מתחת למנוע, נתון כל כך מרשים, עד שהוא אפילו קצת מפחיד. יש עדיין התלבטויות? לדעתנו, ממש לא צריכות להיות, הבחירה ברורה. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי
כללי

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי

אגף הרישוי לכלי ירייה שפועל תחת המשרד לביטחון פנים קיבל אלפי פניות תוך יומיים בלבד. שכן, אזרחים רבים במדינת ישראל פנו בבקשה להוציא רישיון לנשק

קרא עוד »