רופא תעסוקתי – איך בוחרים?

רופא תעסוקתי הוא דמות חשובה ביותר בתביעת נזיקין או ביטוח. כיצד נדע איך לבחור ומהו בדיוק רופא תעסוקתי? כל הפרטים.

מהו רופא תעסוקתי?

רופא תעסוקתי הוא רופא אשר מתמחה באופן בלעדי בביצוע בדיקות רפואיות, וזאת במטרה להעריך את הכשירות לתחילה או המשך עבודה. מומחיותו של הרופא התעסוקתי הוא בביצוע אבחון של מצבם הרפואי ורמת תפקודם של עובדים אשר נדרשת עבורם הערכה בנוגע לכשירותם לעבודה, כאשר בנוסף לכך רופא תעסוקתי לרוב בקיא בהיבטים משפטיים הקשורים במתן חוות דעת לתביעות נזיקין וביטוח. על כן, רבים תוהים לעצמם – רופא תעסוקתי – איך בוחרים? והתשובה שלנו היא – באמצעות אתר LAWTIP.

מהן הסמכויות של רופא תעסוקתי?

לרוב האבחון המתבצע על ידי רופא תעסוקתי יערך לאחר ובעקבות מחלה, פציעה, תאונה או לאחר שהעובד עבר תהליך רפואי וכתוצאה מכך נגרם לו נזק. תפקידו של הרופא התעסוקתי היא לנסח חוות דעת אשר כוללת את המסוגלות של אותו עובד לעבוד, כאשר חשוב לדעת כי בסמכות הרופא התעסוקתי לקבוע האם העובד יכול להמשיך בעבודתו הנוכחית וכן לקבוע כי מדובר באובדן כושר עבודה מוחלט אשר כתוצאה מכך העובד איננו יכול לשוב לעבודתו או לשוב תחת מגבלות מסוימות. חוות הדעת של הרופא התעסוקתי היא חוות דעת הכרחית וקריטית עבור תביעות בגין נזיקין ולכן חשוב לבחור ברופא מומחה לו יש המלצות וניסיון בתחום. בנוסף, מאחר ומדובר בתביעות מורכבות אשר מתבססות על חוות דעת רפואית לרוב חשוב מאוד

רופא תעסוקתי

כיצד נבחר רופא תעסוקתי?

בטרם אנו בוחרים רופא תעסוקתי חשוב מאוד להתייעץ עם עו"ד אשר בקיא בתחום ויכול להמליץ מניסיונו על רופאים תעסוקתיים איתם עבר בעבר. מידע כזה ניתן לאתר באמצעות צוות המומחים של LAWTIP אשר לו ניסיון עשיר בטיפול בתביעות ביטוח ונזקין, ואשר יודעים להמליץ לכם על רופא תעסוקתי לצורך תביעה זאת משום שכאמור על מנת להגיש תביעה בגין ביטוח ונזקין אשר נגמרו כתוצאה מרשלנות רפואית או רשלנות של המעסיק או כל גורם אחר ישנה חובה לצרף חוות דעת של רופא תעסוקתי אשר יכתוב חוות דעת בה נאמר האם אכן ישנו נזק או החמרה במצב של המטופל, כך שבסופו של דבר ניתן יהיה להגיש את חוות הדעת הזאת כנגד חברת הביטוח וזה על בסיס של פוליסת אובדן כושר עבודה. לכן, ישנה חשיבות רבה בבחירה של רופא מקצועי אשר לו וותק במקרים דומים ואשר יודע לספק מענה רפואי מיטבי. חשוב להתייעץ בטרם הבחירה עם אנשים אחרים אשר טופלו על ידו, כך תוכלו לדעת כיצד הרופא התעסוקתי התנהל, כמו גם כאמור להתייעץ עם המומחים של אינדקס LAWTIP אשר יידעו להעניק לכם מידע מקיף וחשוב ביותר לגבי בחירה של רופא תעסוקתי בהתאם למקרה שלכם.

אולי יעניין אותך גם