עורכי דין תעבורה בישראל – הפתרונות לנהיגה בשכרות

מדינת ישראל מתמודדת מאז יום הקמתה עם תופעה של נהיגה בשכרות, אולם ישנם עורכי דין לתעבורה אשר מנסים להגביר את המודעות הציבורית לסכנות, כמו עו"ד ערן בן עמי, אשר נחשב לאחד מעורכי הדין המובילים בתחום.

נהיגה בשכרות – חשיבות עליונה להגברת המודעות

עורכי דין תעבורה רבים בישראל מתמודדים מדי יום עם נהגים אשר נתפסו כאשר בדמם אחוז גבוה של אלכוהול, וכתוצאה מכך רישיונם נשלל והם עומדים בפני הליך פלילי. חשוב לזכור כי נהיגה בשכרות היא נהיגה מסוכנת אשר עלולה להוביל לתוצאות הרות אסון. לצערנו, ישנם בישראל אלפי משפחות אשר איבדו את יקיריהם בעקבות תאונת דרכים אשר התרחשה כאשר הנהג היה שיכור, ועל כן מעבר לאובדן הקשה ההליך המשפטי הסבוך עלול להוביל הן את הנהג הפוגע והן את המשפחה לכדי התרסקות של ממש. בשנים האחרונות נעשתה חשיבה מעמיקה לגבי פתרונות לעונש של נהיגה בשכרות, כאשר כיום אין כל ספק כי הגברת המודעות לתופעה יכולה למנוע הישנות מקרים מסוג אלו.

מהם הפתרונות לנהיגה בשכרות?

כאמור, לאור העובדה כי תאונות דרכים קטלניות בהם מעורבים נהגים שיכורים עלו באופן משמעותי בעשור האחרון, מסביר עו"ד ערן בן עמי, מחבר הספר "בנתיב פתוח" – המדריך השימוש לדיני תעבורה שימוש על רישיונכם מסביר כי היכרות עם דרכי הפעולה של שוטרי משטרת התנועה, גורמי אכיפת החוק אשר כוללים את משרד הרישוי, מערכת התביעות המשטרתיות כמו גם בתי המשפט יכולה לחסוך לא רק את אובדן הרישיון אלא גם הרבה מאוד זמן בהתמודדות מול מערכת משפטית אשר קורסת לאור עומס של תיקים. למעשה, הפתרון הטוב ביותר לנהיגה בשכרות כולל לדבריו למידה אפקטיבית וקבלת כלים בעבור כל נהג של התנהגות ראויה אל מול שוטרי התנועה כמו גם גורמי אכיפת החוק, יכולה להפחית באופן משמעותי את הסיכוי של נהיגה תחת השפעה. יתרה מכך, ביצוע של הסברה בעבור בני נוער ומבוגרים אודות הסכנה, כמו גם שימוש במכשור מתקדם אשר הוא טוב יותר מאשר בדיקת הינשוף, יכולה להוריד באופן דרמטי את תאונות הדרכים אשר מתרחשות במדינת ישראל.

שוטר ושוטרת

נתפסתם נוהגים בשכרות? עו"ד ערן בן עמי כאן לשירותכם

במידה ונקלעתם לסיטואציה בה נעצרתם ע"י המשטרה בגין נהיגה בשכרות, דעו כי יש מה לעשות. ליווי משפטי לכל אורך התהליך אשר ניתן ע"י עורך הדין ערן בן עמי יבטיח כי תקבלו את הייצוג המשפטי הטוב ביותר, וזאת לאור ניסיונו רב השנים בטיפול במקרים קודמים, כמו גם אחוזי זיכוי גבוהים ויוצאים מן הכלל. על כן, זכרו כי הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להתקשר למספר 052-2526277 או דרך האתר בכתובת http://www.tabura.co.il, ובכך תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את הטיפול הטוב ביותר בעבורכם, ובעבור מצבכם המשפטי.

אולי יעניין אותך גם