מתי יש לשכור את שירותיו של עורך דין חדלות פירעון?

הצטברות חובות הפכה למציאות די שכיחה בימינו, כאשר אנשים רבים מחפשים אחר הפתרונות המיטביים להשתחרר מהסחרור הכלכלי אליו נכנסו ולצאת לדרך כלכלית חדשה. אחת הדרכים הנפוצות והמוכרות בתחום, היא באמצעות תהליך חדלות פירעון. כאן, כדאי לדעת מתי יש להיעזר בשירותיו של עורך דין חדלות פירעון

 

הצטברות הלוואות וחובות והמשמעויות הנלוות לכך

הקלות הרבה בה ניתן לקבל כיום הלוואות, הביאה לכך שאנשים רבים פונים לקחת הלוואות ולעיתים, ללא תכנון נכון ומדויק בכל הקשור ליכולת ההחזר העתידית שלהם. מצבים אלו ואחרים, מביאים למצב של הצטברות חובות, באופן המכניס את החייב לסחרור כלכלי, המלווה בסנקציות והגבלות שונות, הפוגעות באיכות ובשגרת החיים שלו ושל משפחתו.

בנוסף על כך, הצטברות חובות ומספר רב של נושים המבקשים לקבל את המגיע להם, יכולים להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב, כאשר חוסר הוודאות והמחנק הכלכלי, עלולים להכניס את החייב למצבי לחץ וחרדה.

 

מהו תהליך חדלות פירעון?

ההבנה ההולכת וגוברת כי המציאות של הצטברות חובות הפכה למציאות שכיחה למדי, גם אצל אנשים נורמטיביים, אשר נכנסו למצב כזה בשל תכנון כלכלי לקוי או בשל מצבים עתידיים שלא ניתן היה לצפות אותם, הביאה את המחוקק להסדיר ולהעמיד מספר פתרונות להסדרת חובות, אותם מומלץ לבדוק באופן פרטני עם עו"ד מקצועי – עורך דין ינובסקי.

בין הפתרונות הללו, נמצא תהליך חדלות פירעון, אשר מחליף למעשה את הליך פשיטת הרגל המוכר לכולנו. עיקר החידוש שמביא עימו הליך חדלות פירעון הוא, ההתמקדות בשיקום הכלכלי של החייב, כאשר בסופו של תהליך הסדרת החובות, ניתן יהיה להגיע למחיקת יתרת החובות ויציאה לדרך כלכלית חדשה.

 

מתי יהיה עלינו לפנות לעורך דין חדלות פירעון?

כפי שניתן להבין, למצב של הצטברות חובות קיימות השלכות מרחיקות לכת ולפיכך, חשוב להתחיל בהקדם האפשרי בפתרונות הסדרי החוב המתאימים ביותר למצבו הכלכלי של החייב. היות ואנשים רבים נוטים להתפתות ולחפש אחר פתרונות קסם של מחיקת חובות, הדרך המומלצת והבטוחה להסדרת החובות היא באמצעות עורך דין חדלות פירעון מקצועי.

לפיכך, מיד עם קבלת ההודעה המקדימה על פתיחת תיק בהוצאה לפועל ו/או קבלת הזימון לבית המשפט בגין החובות, יש לפנות בהקדם לעורך דין חדלות פירעון, אשר יעניק לכם ליווי צמוד וייצוג משפטי מקצועי, החל משלב תכנון אסטרטגיית הפעולה המומלצת ועד להסדרה מלאה של החובות ויציאה לדרך כלכלית חדשה.

 

לסיכום

להצטברות חובות והלוואות יכולות להיות השפעות מרחיקות לכת, הן מהבחינה הכלכלית והן מהבחינה הבריאותית, כאשר ההבנה כי מציאות זו יכולה להיות גם מנת חלקם של אנשים נורמטיביים, הביאה את המחוקק להסדיר פתרונות כלכליים מתאימים וביניהם, הליך חדלות פירעון, אותו מומלץ להתחיל מוקדם ככל האפשר, יחד עם עורך דין חדלות פירעון מקצועי.

עורך דין ינובסקי

אולי יעניין אותך גם

הליך חדלות פירעון
עורך דין חדלות פירעון

מה הוא הליך חדלות פירעון?

הליך חדלות פירעון נועד לתת לאדם הפטר מחובותיו במצב בו הוא אינו מסוגל לעמוד בהחזר חובותיו. ההליך החליף את ההליך של פשיטת רגל ובמסגרתו הדגש

קרא עוד »
מאזניים
עורך דין חדלות פירעון

3 הליכים שבהם תעשו מחיקת חובות

מחיקת חובות היא תוצאה של מספר תהליכים הכוללת מחיקה מסוימת של חובות שצבר אדם שלא מסוגל להחזירם. במידה ונקלעתם לחובות, חשוב לפעול בשלב מוקדם ולא

קרא עוד »
כלי משפטי
עורך דין חדלות פירעון

תהליך חדש – חדלות פרעון

חדלות פירעון היא הליך חדש יחסית במשפט הישראלי, שתפקידו להסדיר מצב בו החייב אינו מסוגל לפרוע את החובות שלו כלפי הנושים השונים. במצב כזה, הנושא

קרא עוד »