מדוע יש ספק בסוכני ביטוח נכון להיום?

לעיתים, המחשבה על סוכני ביטוח עשויה לגרום רתיעה עבור אנשים רבים. התפיסה הרווחת היא ששירותו של סוכן ביטוח הוא בדרך כלל אישי ולפיכך גם יקר יותר.

סוכן ביטוח גובה עמלות מחברות הביטוח ולפיכך, חברות ביטוח לעיתים מייקרות את החבילות שהן מציעות למבוטחים.

 

שירותיו של סוכן ביטוח

סוכן ביטוח עשוי לסייע למבוטחיו. במקרים יומיומיים שונים, כמו ביטוח דירה או ביטוח בריאות. בנוסף, הוא עשוי לסייע להם בבחירת קרן פנסיה, קופת גמל או השתלמות ובאופן כללי, לכוון אותם להתמקד בכלים הפנסיונים הנכונים עבורם. בנוסף, מומלץ לפנות לסוכן ביטוח גם במקרה של תביעת ביטוח. בהרבה מקרים, מטרתן של חברות ביטוח הוא לחמוק מתשלום למבוטחיה בכדי להגדיל את רווחיה. מסיבה זו, כדאי להסתייע בשירותיו של סוכן מקצועי, שיודע להתנהל מול חברות ביטוח ולהגיע איתם להסכמה בנוגע למתן פיצוי כספי למבוטח בגין מקרה ביטוחי.

 

הסיבות להטלת ספק בסוכן ביטוח

כיום, תדמיתם של סוכני ביטוח התערערה ולקוחות נוטים לעיתים להטיל ספק באמינותם. בחיי היום יום, לקוחות מסוימים אשר זקוקים לשירותי ביטוח נמנעים מלהיעזר בשירותיו של סוכן ביטוח מקצועי והדבר עשוי לנבוע מכמה סיבות:

  1. ככלל, סוכני ביטוח בדרך כלל עובדים בשיתוף פעולה עם חברות ביטוח שונות. עובדה זו שופכת אור על עבודת גומלין ביניהם, בכך שחברות הביטוח מתגמלות את הסוכנים בהתאם לרווחים והכנסות שהם מצליחים להשיג מהפעילות מול לקוחות החברה השונים. בשל כך, סוכני ביטוח עשויים להצטייר בעיני לקוחות רבים – כלא אובייקטיביים או כלא אמינים וככאלה שמונעים מאינטרסים של קבלת רווח מחברות הביטוח.
  2. למעשה, קיימת תפיסה כי עיקר תפקידו של סוכן ביטוח הוא למקסם את רווחיו ע"י השירות שהוא נותן למבוטחיו ומסיבה זו, ההצעות שלו עבור מבוטחיו אינן אובייקטיביות ומונעות בעיקר מקבלת רווח ותשלום מקסימלי.
  3. ישנם לקוחות אשר התנסו בקבלת שירות ע"י סוכני ביטוח שייצגו אותם בתביעות מסוימות אך נכשלו. אותם לקוחות התאכזבו מסוכני ביטוח שהתרשלו בתביעה ולא הצליחו להתמודד אתה ולהשיג את הפיצוי הכספי עבורם מאת חברת הביטוח.

 

החסרונות בהטלת ספק בסוכני ביטוח

בזמן משבר כלשהו, בו אדם מעוניין להגיש תביעה כנגד חברת הביטוח בכדי לקבל פיצוי כספי, הוא עשוי להזדקק לייצוג מקצועי שילווה אותו בתהליך התביעה. הדבר נחוץ בכדי לסייע עבורו לזכות בתגמול הכספי, בהתאם לתנאי הפוליסה שהוא רכש. אולם, בשל הספק שמטילים לקוחות שונים בסוכני ביטוח, הם עשויים למצוא את עצמם מתמודדים לבד עם הליך התביעה מול חברת הביטוח והדבר עשוי להעמיד בפניהם קושי בהתמודדות עם הידע בתחום הביטוח והיכולת לנהל באפקטיביות את התביעה.

אם תרצו לקבל סיוע מקצועי בתחום הביטוח, תוכלו לפנות למשרדו של עו"ד יואב רונקין שמייצג מבוטחים בתביעות נגד חברות ביטוח ונגד סוכני ביטוח שהתרשלו במשימתם ולא הצליחו לזכות את המבוטח בפיצוי המגיע לו.

 

משפחה

אולי יעניין אותך גם

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי
כללי

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי

אגף הרישוי לכלי ירייה שפועל תחת המשרד לביטחון פנים קיבל אלפי פניות תוך יומיים בלבד. שכן, אזרחים רבים במדינת ישראל פנו בבקשה להוציא רישיון לנשק

קרא עוד »