סעיף 125 ד' לפקודת מס הכנסה

הגעתם לגיל השלישי ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם מתנהלים בצורה הכלכלית הכי נכונה שאפשר? רוצים לדעת שאתם לא משלמים יותר מידי מיסים וכי בסופו של דבר אתם לא תורמים לרשות המיסים כספים מיותרים? על כך במאמר שלפניכם. 

במדינת ישראל, אשר בה כולנו משלמים מיסים תמיד, ישנם לא מעט תיקונים לחוקי המיסים השונים. כלומר, ישנן אוכלוסיות שונות שמס הכנסה הולך לקראתן, מתוך ההבנה שיותר קשה להם כלכלית. מי שהגיע לגיל השלישי יודע לומר שהמצב הכלכלי לא נשאר כפי שהוא היה בעבר, שכן בגיל השלישי ההכנסות יורדות בצורה משמעותית כתוצאה מהפסקת העבודה. לכן רשות המיסים קבעה את חוק 125 ד אשר מטרתו להוביל לכך שבני הגיל השלישי ישלמו פחות מיסים במקרים מסוימים. היתרונות של חוק זה ברורים, שכן במסגרתו ניתן יהיה למשוך כספים באופן מלא והמס על רווחי הון הרבה יותר קטן לעומת המס שישלמו אנשים צעירים יותר.

שוטר

כך תבררו כל מה שחשוב לכם לדעת בנוגע למיסים

למרות שהמדינה מבצעת לא מעט תיקונים לחוקי המיסים השונים, הבעיה העיקרית היא שלא תמיד הציבור מודע לכל התיקונים הללו. כך קורה שלא מעט אנשים שמשקיעים בשוק ההון גם במהלך הגיל השלישי למעשה זכאים להקלות ולתשלומי מיסים נמוכים יותר, אך הם פשוט לא מודעים לכך. לכן נשאלת השאלה מה כדאי לעשות בנידון ואיך בכל זאת תגיעו למצב שאתם לא משלמים יותר מידי. במדינה מתוקנת אומנם רשות המיסים הייתה מחפשת את אזרחיה כדי להחזיר להם כספים, או שהיא לא הייתה גובה מהם סכומים מופקעים מלכתחילה, אך בישראל זה לא המצב. לכן בהחלט כדאי יהיה לשקול לפנות אל יועץ מס שיעזור לכם להבין כמה עליכם באמת לשלם, למי ומתי. זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים פונים לקבלת שירותיו של יועץ המס, והאמת היא, שגם לכם כדאי לעשות זאת עוד היום.

בחירת יועצי המס הכי טובים שיש

נשים שרוצות להתחיל לצרוך חליטות צמחים בהריון לא בוחרות על דעת עצמן ובצורה שרירותית את חליטות התה השונות, וזה בדיוק גם מה שכדאי לעשות כאשר מחפשים יועץ מס. כלומר, אם אתם יכולים לדבר עם כמה יועצים ולנסות להתרשם מהם, זה כדאי, כי הרבה מונח כאן על הפרק. יועץ המס שלכם יוכל לעזור לכם לא רק להבין מה מגיע לכם וכמה אתם באמת צריכים לשלם, אלא הוא גם יעזור לכם להבין מאיזה צעדים כדאי להימנע. לכן, אם אתם יכולים לבדוק שאתם פונים אל היועץ הכי טוב שיש בעירכם, למה שתוותרו על כך? ברוב המקרים השירות המקצועי של יועצי המס אינו זול ולכן, אם אתם כבר משקיעים בכך במטרה לחסוך במיסים, עדיף יהיה לבחור את היועץ הכי טוב שיש.

עוד פרטים: https://stars-taxi.co.il.

אולי יעניין אותך גם

פטורים בהנפקת מס הכנסה
מיסים

האם מס ההכנסה מנפיקה פטורים?

מדיניות מיסוי ותקנות ממלאות תפקיד חיוני בפיתוח הכלכלי של מדינה. בישראל, שירות מס ההכנסה, אחראי על ניהול ואכיפת חוקי המס. עם זאת, אנשים ועסקים רבים

קרא עוד »
טראמפ על רקע ארה"ב
מיסים

מה היא תוכנית גילוי מרצון?

חובת הדיווח על אזרחים אמריקאים שחיים מחוץ לגבולות ארה"ב התעצמה עם כניסת רפורמת המסים של טראמפ ובעקבותיה התגברה האכיפה. ישראלים רבים שמחזיקים אזרחות אמריקאית וכלל

קרא עוד »
חישוב מס
מיסים

החזר מס לחיילים משוחררים

חיילים משוחררים משירות סדיר אשר השקיעו מזמנם ומרצם בעבור המדינה ללא שכר משמעותי זוכים בגין שירותם להטבת מס בדמות החזר המשתנה בהתאם לאורך השירות והמגדר

קרא עוד »
מיסים

גילוי מרצון – חבל לפספס את זה

תשלומי המיסים הם משהו שאנחנו שומעים עליו עוד הרבה לפני שאנחנו נכנסים למעגל העבודה, שכן כולנו עדים לשיחות של "הגדולים" שמתמרמרים על המיסים הגבוהים במדינה.

קרא עוד »