6 סיבות להשתמש בשירותי עו"ד משפחה

עורך דין לענייני משפחה עוסק בתחומים שונים הקשורים לניהול המשפחה. בתוך כך נכללים הסכמים בין בני זוג, ניהול מעמד ידועים בציבור, צוואו­ת וירושות, הסדרת משמרות ואפוטרופסות ­­והליכי גירושין. שירותי עו"ד משפחה נדרשים בדרך כלל בעתות משבר, על כן חשוב לבחור אותם בצורה נכונה. כיצד שירותי עורך דין מסוג זה יכולים לסייע לכם?

 

מה הן הסיבות להשתמש בעו"ד לענייני משפחה?

 

ניהול מעמד ידועים בציבור

בור זוגות שלא יכולים להינשא לפי הדין הדתי היהודי, או אינם מעוניינים בכך, קם "מוסד הידועים בציבור". המוסד מאפשר להם להנות מרב המרכיבים המשפטיים של נישואין כדת ודין. ההכרה במעמד הידועים בציבור אינו תהליך פשוט, ודורש התדיינות עם גורמים רבים. על כן סיוע משפטי של עו"ד יכול לסייע מאוד בתהליך.

 

גירושין

הליך הגירושין הינו הליך מורכב ומאתגר בעל הוצאות כלכליות משמעותיות. בנוסף, זהו תהליך קשה רגשית לזוג המתגרש וגם למשפחה הקרובה. כדי להקל על תהליך זה, ניתן להיעזר בשירותי עו"ד. זאת כדי להבין את האפשרויות העומדות בפני הזוג ואת ההשלכות שלהן בכל הנוגע לחלוקת רכוש, תשלומי מזונות, משמרות על הילדים ועוד.

 

צוואות וירושות

­­על מנת להסדיר כראוי את ניסוח הצוואה וחלוקת הרכוש על פי הירושה, ניתן להיעזר בשרותי עורך דין. עורך הדין יכול לתרום לכך שניסוח הצוואה יהיה ברור וחד משמעי ובכך למנוע מחלוקות עתידיות.

 

אפוטרופסות

אפוטרופוס מתייחס לאדם הממונה על אדם אחר שאינו מסוגל לדאוג לעצמו. בדרך כלל הכוונה להורה המהווה אפוטרופוס טבעי לילדיו. במצבים בהם אין אפוטרופוס טבעי, לבית המשפט יש המסכות למנות אפוטרופוס חלופי.

 

הסכם ממון

הסכם לפי בני הזוג מסדירים את חלוקת הרכוש שלהם במקרה של גירושין. זהו הסכם מורכב ולכן יש לערוך אותו בסיוע מקצועי של עורך דין הבקיא בתחום.

 

ייפוי כוח מתמשך

זהו מסמך משפטי הקובע מי יהיה אחראי על אדם מסוים במידה ולא יכול לדאוג לעצמו באופן עצמאי בשל מחלה, זקנה או מוגבלות מכל סוג. המסמך צריך להיחתם ע"י האדם הממנה, מיופה כוח ועורך דין לענייני משפחה.

 

כיצד בוחרים עו"ד משפחה?

ראשית, מומלץ לקבוע שיחת ייעוץ עם עורך הדין, בה תוכלו להתרשם האם הוא יענה על הצרכים שלכם. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ עם עורכת הדין מעיין סבג לצורך בירור ופרטים נוספים. בבחירת עורך דין חשוב לוודא שאתם בחורים בכזה שבקיא בתחום המתאים לאינטרסים ולצרכים שלכם.

 

לסיכום

ישנן סיבות רבות להיעזר בשירותי עו"ד משפחתי. עו"ד טוב ואיכותי ישקיע את מירב מאמצו למצוא עבורכם פתרונות מיטביים, לצד מתן יחס אישי ומתחשב. עורכי הדין בקיאים בעבודה מול הרשויות הרלוונטיות ולכן יכולים לסייע לכם רבות לעבור את תהליכים מורכבים אלו באופן יעיל ומקצועי.

6 סיבות להשתמש בשירותי עו"ד משפחה

אולי יעניין אותך גם

ספרים ופטיש
עורך דין משפחה

מהם התנאים לקבלת צו הורות פסיקתי

רבים מאתנו נתקלו לא פעם בחייהם בזוגות חד מיניים אשר מגדלים ילדים. בשנים האחרונות עקב התפתחות הטכנולוגיה והתמעטות דעות קדומות שונות מצליחים יותר ויותר זוגות

קרא עוד »