מתי נזדקק לעורך דין נזקי גוף במקרה של תאונת דרכים? 

לא מעט אנשים מודים שהם אינם יודעים מתי הם יזדקקו לפנות אל עורך דין לנזקי גוף במידה ויעברו תאונת דרכים. בעקבות העננה שמרחפת מעל עניין זה, יצאנו לבדוק מהם המקרים הללו שבהם יש צורך לפנות אל עורך הדין. נפגשנו עם עורך דין לנזיקין שציין בפנינו את כל המידע הנחוץ בנושא וריכזנו אותו בשורות הבאות.

 

מיהו עורך דין לנזקי גוף?

עורך דין לנזקי גוף נקרא גם עורך דין נזיקין. ניתן לפנות אל עורך דין זה במצבים שבהן יש רכיב של נזק. כלומר, אם יש צורך להגיש פיצוי על נזקי גוף כלשהם שנגרמו לאנשים. ראוי לציין כי הנזקים הללו עשויים להיגרם מתוצאה של התנהגות כלשהי מצד אנשים, כלי תחבורה או גופים שונים אחרים.

 

מתי נזדקק לעורך דין נזקי גוף במקרה של תאונת דרכים?

התשובה הקצרה לשאלה זו היא: במצב שבו אנשים עוברים תאונת דרכים שבעקבותיה הם נפגעו בגופם. עורך דין תומר לינר שסייע לנו בכתיבת מאמר זה ציין בפנינו מקרה לדוגמא שבו אדם הזדקק לשירותיו של עורך דין נזיקין לאחר תאונת דרכים: אדם עבר במעבר חצייה כחוק, לאחר שבחן את הכביש וראה שישנו רכב שנוסע במהירות איטית במרחק רב ממנו.

במהלך המעבר, פגע בו רכב אחר שהגיח ממקום לא צפוי. אותו אדם נפגע בגופו בעקבות הפגיעה מהרכב. הוא ניגש לקבלת טיפול רפואי מיד לאחר התאונה וגילה שהוא סובל משברים ופציעות שונות בעקבות התאונה. גם אנשים שנפגעו בתאונת דרכים על ידי אחד או יותר מהגורמים הבאים יזדקקו לעורך דין נזקי גוף:

  • פגיעה מרכבת קלה
  • פגיעה מטרקטור
  • פגיעה ממשאית
  • פגיעה מאופנוע ועוד

 

מה צריך אותו אדם לעשות לאחר התאונה?

כל אדם שעבר תאונת דרכים צריך קודם כל לגשת לקבלת טיפול רפואי כדי שיהיה תיעוד שיאשר שהפגיעות שהוא חווה קשורות לתאונת הדרכים באופן ישיר. לאחר שהאדם קיבל את הטיפול ההולם, עליו ליצור קשר בהקדם האפשרי עם עורך דין נזקי גוף כדי לבדוק את הזכאות שלו לקבלת פיצויים.

 

איך אפשר לבחור עורך דין מומלץ לנזקי גוף?

יש היצע רחב של עורכי דין שעוסקים בתחום זה. כך שאם עברתם תאונת דרכים ואתם זקוקים לליווי של עורך דין, עליכם להגיע אל עורך דין באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  1. תערכו חיפוש בגוגל אחר עורך דין נזיקין מומלץ
  2. תשאלו חברים שעברו תאונת דרכים בעבר – מיהו עורך הדין שהם נעזרו בשירותיו?
  3. תשאלו קולגות, מכרים וקרובי משפחה אם הם מכירים עורך דין מומלץ

 

לסיום

אדם יזדקק לעורך דין נזקי גוף לאחר שהוא עבר תאונת דרכים ונפגע בגופו בעקבותיה. כל אחד צריך לבדוק שהוא יוצר קשר עם עורך דין נזיקין מומלץ בלבד ושיצירת הקשר נעשית בהקדם האפשרי.

תאונת דרכים

אולי יעניין אותך גם