מתי חשוב לדון בעניין המזונות לאישה לאחר גירושין

בכל עניין שקשור להתנהלות בין גבר לאישה או ההפך, עומד מושג אחד חשוב : טיימינג.

לעיתים אנחנו מוצאים את עצמנו רוצים לדבר עם בן או בת הזוג על נושא מסוים שיושב עלינו כבר תקופה.

במצב זה, אנחנו, בני האדם נחלקים לשניים.

אלו שמודעים לנושא הטיימינג ואלו שלא.

 

מה זה אומר "טיימינג"?

שאלה מצוינת. הכוונה ב"טיימינג" לתזמון נכון. בטח קרה לכם לא פעם שרציתם לגשת לאחראית עליכם בעבודה בשביל לבקש ממנה העלאה במשכורת. אבל בכל פעם שרציתם לעשות זאת, הבנתם שזה לא זמן טוב.
בבוקר היא הגיעה עצבנית בגלל לקוח שעשה טעות חמורה והיא צריכה לנסות לכפות עליה, בצהריים היא יצאה מוקדם מהמשרד לפגישה. כשהיא חזרה סוף סוף בשעות אחרי הצהריים, היא כבר הייתה עייפה ואמרה שהיא רק מחכה שהיום הזה יסתיים.
כך שכל מה שעבר לכם בראש באותם רגעים – "זה לא הזמן הנכון". אז, זה "טיימינג".

אלו שמכירים את המושג טיימינג, יודעים שלפעמים עדיף לבלוע את הצפרדע ולחכות עם השאלה שלהם לזמן הנכון בגלל שיש סבירות כלשהי שאם תמתינו עם השאלה לזמן שבו הצד השני יהיה פנוי להקשיב, ייתכן שתקבלו את התשובה שאתם מצפים לה או שתוכלו פשוט לדון בנושא בנעימים ולא להתנגח (מה שלעיתים קורה במצב שבו הצד השני עייף או פשוט לא פנוי לשיחה באותם רגעים).

 

מזונות וטיימינג

כשמחברים את המושג טיימינג למזונות, אתם בטח מדמיינים כמונו, שני אנשים שהולכים על חבל דק שמחבר בין שני צוקים גבוהים.
אם יש לכם משהו חשוב לומר להם, לא משנה כמה זה חשוב, עדיף שתמתינו ששניהם יסיימו את ההליכה המותחת ורק כאשר יגיעו למקום בטוח, תפנו אליהם ותדברו איתם.

אם אתם כרגע אחרי גירושין וטרם הסדרתם את עניין המזונות, סביר להניח שאתם עומדים בפני הדילמה "מתי חשוב לדון בעניין מזונות?", דילמה שכמעט כל הזוגות הגרושים עומדים בפניה בשלב מסוים.
אנחנו כאן כדי להמליץ לכם לחשוב טוב על הטיימינג המתאים לשוחח על הנושא.
מדובר בעניין רגיש לשני הצדדים, לכן הם צריכים להגיע בזמן שבו הם מרוכזים ורגועים לעסוק בו.

מזונות אישה לאחר גירושין זהו עניין שנקבע בבית הדין הרבני. כך שאתם יכולים לנשום לרווחה אם אתם לא מוצאים את הטיימינג הנכון לשבת עם הצד השני על הנושא, תדעו שבית הדין יחייב אתכם לעשות זאת במוקדם או במאוחר, כך שתקבלו תאריך בו תצטרכו להתייצב.

חשוב לדון בעניין בהקדם כדי שהאישה תוכל לקבל את התשלומים שמגיעים לה כחוק, לכן, אנחנו שמחים לבשר לכם שבמצב זה לא תוכלו לקבוע את הזמן המתאים לשניכם, הוא ייקבע עבורכם (שמחים שזה עתיד לקרות, למקרה שתנסו להיעדר).
תדעו שיש מעקב אחר פגישתכם ואף אחד מהצדדים לא יוכל להימנע ממנה מסיבות כלשהן.

 

טבעות ובית משפט

אולי יעניין אותך גם

לפתוח תיק גירושין
עורך דין גירושין

מה הן 2 הדרכים לפתוח תיק גירושין?

חושבים שהקשר שלכם הגיע לסופו? הגעתם להחלטה להתגרש? בישראל ישנן שתי דרכים מקובלות להתגרש, האחת הינה לסיים את הנישואין באמצעות גירושין בהסכמה, והאחרת היא לסיימם

קרא עוד »
עורך דין
עורך דין גירושין

איך אפשר להתגרש בישראל

הליך הגירושין בארץ עלול להיות מורכב בהתאם לאופי ההליך. מרגע ההודעה של אחד הצדדים ועד השלב הסופי של הסכם הגירושים ומתן גט, יש לעבור תהליך

קרא עוד »