למה חשוב להיעזר בעו"ד מומחה כאשר ניגשים למכרז נדל"ן

תהליך של מכרז נדל"ן עלול לקחת זמן רב, אולם בלקיחה של מומחה לתחום ניתן לקצר תהליכים ואף להבטיח את ההצלחה במכרז. כיצד? כל הפרטים במאמר הבא.

 

מכרז נדל"ן – חשיבות עליונה ללקיחה של מומחה בתחום לצורך הצלחה במכרז  

מכרזים אשר מתפרסמים בתחום הנדל"ן מאפשרים לכל אדם להגיש הצעות ולזכות בשווין הזדמנויות. אולם, לא רבים יודעים כיצד להגיש בקשה להתמודדות במכרז זאת לאור תנאי הסף ודרישות החובה, כמו גם ביצוע איסוף מסמכים רבים אשר נחוצים לצורך הגשת המועמדות. על כן, ברוב המקרים אנשים פרטיים כמו גם חברות ועסקים מסירים את ידם מהתחום ועל כן מפספסים הזדמנויות חסרות תקדים, בעיקר בתחום הנדל"ן המניב. על כן, לקיחה של עורך דין לדיני מכרזים אשר בקיא בתחום יכולה לעזור להגדיל את הסיכויים להצלחה במכרז כמו גם ידיעה ברורה כי התיק שלכם ינוהל באופן המקצועי והטוב ביותר.

מאזניים

כיצד מתבצע הליך של מכרז נדל"ן?

מכרזים בתחום הנדל"ן מתפרסמים מדי יום באמצעי התקשורת השונים, כאשר לכל מכרז כזה יש תנאי סף ודרישות של הגוף הציבורי המפרסם. על מנת לוודא כי אתם עומדים בכל התנאים הרלוונטיים, וכי אכן יש סיכוי להצלחה במכרז, ישנה כאמור חשיבות להתייעצות עם עורך דין אשר מתמחה בתחום, זאת משום שהליך של מכרז נדל"ן הוא הליך ארוך בו יש להגיש שורה של מסמכים כמו גם אישורים הנוגעים לתנאי המכרז ועמידה בתנאים הרשומים בו. לעיתים, תהליך כזה עלול לקחת זמן רב אולם לקיחה של משרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום יכולה לקצר את התהליך באופן משמעותי. כיצד? להלן הפרטים.

מעוניין לגשת למכרז נדל"ן? רק בליווי של יועץ לתחום

משרד אשר מתמחה בתחום המכרזים מזה שנים ארוכות הוא משרד כצנלסון להב, אשר נחשב כיום לאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום, וזאת לאור שורה ארוכה של הצלחות חסרות תקדים הן בהגשה למכרזים והן מול בתי המשפט. המשרד, אשר בו מועסקים עורכי הדין מהשורה הראשונה בתחום המכרזים מאפשר לכל אדם לקבל ייעוץ וייצוג משפטי עוד משלב הגשת הבקשה וזאת על מנת לבדוק כי אכן הסיכויים לזכייה הם גבוהים וכי אתם עומדים בכל התנאים הרלוונטיים. בנוסף, מאפשר המשרד לקבל הגנה משפטית בבית המשפט במידה של תביעה כנגד הגוף הציבורי – זאת באם נמצא כי תנאי המכרז היו לא כשרים "ונתפרו" בעבור אדם ספציפי. כפי שמסבירים במשרד כצנלסון להב, בלא מעט מהמקרים רבים מהלקוחות נופלים בשלב הגשת הפרטים וזאת לאור בעיות טכניות או מתייאשים לאורך ההליך הבירוקרטי, ולכן לקיחה של משרד כמו כצנלסון להב תבטיח כי תקבלו סיוע משפטי מקיף כמו גם הגנה משפטית, בעת הצורך. לקבלת פרטים נוספים לגבי מכרז נדל"ן, השאירו פרטים באתר.

אולי יעניין אותך גם