לא בטוחים שתרצו להתגרש? X סיבות ללכת לגישור

לעיתים קרובות, פרידה מעלה רגשות של כעס וטינה, איך קונפליקטים בסוג זה נוטים לייקר את הליך הגירושים ולהפוך את הליך זה למכוער במיוחד. אם אתה ובן זוגך רוצים להימנע מכך ומדיונים מעייפים בבתי המשפט, ייתכן שהליך גישור הוא הפתרון עבורכם. במאמר זה אנו נרחיב על גישור גירושין: מהו גישור גירושין? כיצד בוחרים מגשר המתאים עבורנו? כיצד עובר הליך הגישור? ועוד.

 

מהו גישור גירושין?

גישור גירושין הוא הליך המאפשר לזוגות מתגרשים להיפגש עם צד שלישי נטרלי המוכשר במיוחד כדי לדון ולפתור סוגיות נפוצות בהליכי גירושין. בדרך כלל, גישור הינו פחות מלחיץ ויקר מהליך משפטי הכולל עורכי דין ודיונים מכוערים בבתי המשפט ואף עורך הרבה יותר מהר, ברוב המקרים.

בניגוד לבתי המשפט ולשופט, למגשר אין הסמכות להחליט באופן סופי, הכוח להגיד את המילה האחרונה בענייניי הגירושין נשאר אצל בני הזוג. הליך הגישור מעניק לך ולבן הזוג שלך את האפשרות לבנות כישורי התקשורת ביניכם גם במצבים של חוסר התקשורת.

 

כיצד לבחור מגשר גירושין?

אין ספק שבמרבית הדברים כאשר מדובר בהליך גירושין, מדובר בהליך קשה. וכאשר ישנם ילדים בתמונה, ההליך עלול להפוך לקשה עוד יותר.

הורים המבקשים להתגרש יצטרכו לבחור מגשרת גירושין שהוכשרה לטפל בסוגיות השונות הלוות לגירושין, כמו: משמורת ילדים, ביקורים, מזונות ועוד. המגשר שתבחרו, צריך להיות מאומן בפתירת סכסוכים וידע נרחב בחוקי הגירושין במדינה. בנוסף, לא הכול הינו ידע מקצועי.

מגשר צריך לרכוש את האמון שלכם, מגשר שיעניק לכם הרגשה שיש עם מי לעבוד ולפתור את המחלוקות, יקל על התהליך וירכך את בני הזוג לפתירה שווה וקלה של המחלוקות. עם זאת, חשוב לזכור שמגשר אינו יכול לקבל עבורכם החלטות ולאלץ את אחד מבני הזוג לקבל החלטה כזו או אחרת.

 

כיצד עובד הליך הגישור?

תהליך הגישור מתחיל ברגע שבו אתה ובן הזוג שלך מסכימים להשתמש בשיטת הגישור ליישוב הסכסוכים והמחלוקות בגירושין. הגישור יעבוד אך ורק אם שני בני הזוג פתוחים למשא ומתן על תנאי הגירושין. בשלב הראשון, תיקבע פגישה ראשונית בין בני הזוג למגשר הגירושין.

במהלך הפגישה הראשונה, לכל אחד מבני הזוג תהיה ההזדמנות להסביר את הציפיות שלו בנושאים השונים שיעמדו בהליך הגירושין. לפגישה ראשונית זו קיים תפקיד חשוב במיוחד עבור המגשר לקבלת ההבנה בין הפער של בני הזוג אחד מהשני ואלו תחומים ידרשו התייחסות רבה יותר או נמוכה יותר.

 

לסיכום,

אני בטוח שכולנו היינו מעדיפים להימנע מכך, אך לפעמים אין ברירה וזוגות נאלצים לפרק את החיק המשפחתי שלהם ולהתגרש. אך לשמור על המשפחה הזו, בצורה כזו או אחרת זה תמיד חשוב. גישור גירושין הינה הדרך הטובה ביותר לפתור מחלוקות גירושין.

מגשרת גירושין

אולי יעניין אותך גם

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי
כללי

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי

אגף הרישוי לכלי ירייה שפועל תחת המשרד לביטחון פנים קיבל אלפי פניות תוך יומיים בלבד. שכן, אזרחים רבים במדינת ישראל פנו בבקשה להוציא רישיון לנשק

קרא עוד »