כל היתרונות בביצוע תמ"א 38

לאחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר המבנים שעוברים הליך של תמ"א 38. נציין כי בשכונה שלנו יש מעל ל – 15 מבנים שנמצאים בהליך זה. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להבין למה כולם בוחרים לעשות זאת. הישארו אתנו ונגלה יחד את היתרונות שבאים לידי ביטוי בעת ביצוע הליך של תמ"א 38.

 

אבל מה זה בכלל תמ"א 38?

רגע לפני שנציג בפניכם את היתרונות שמצאנו בעניין זה, נציין מה זה בכלל תמ"א 38. שכן, אנו יוצאים מנקודת הנחה שיש פה קוראים ששמעו על ההליך לא מעט, אבל לא יודעים מה המשמעות שלו. נאמר בקצרה כי זה הוא הליך שמתבצע על ידי חברה מוסמכת שמחזקת מבנים קיימים, כדי לשמור עליהם יציבים בעת רעידות אדמה.

תמ"א 38 הינה תכנית ארצית שנכנסה לתוקף בשנת 2005 ומאז היא מתבצעת בערים רבות ברחבי הארץ, כדי לשמור על מבנים שנבנו לפני שנים רבות ועשויים להוות סכנה בעת רעידת אדמה.

ביצוע תמא 38

מתלבטים אם לבצע תמ"א 38? כדאי שתכירו את היתרון ה – 1: מאפשר לכם להגדיל את שטח הדירה

היתרון הראשון שמצאנו בנוגע להליך של תמ"א 38 נוגע להגדלה של שטח הדירה. אם תפנו אל מי שביצעו את ההליך לאחרונה, אתם תגלו כי מרביתם יאמרו לכם שיש כל מיני יתרונות תמ"א 38, אך זה הבולט ביותר. שכן, מקובל שכל דייר מקבל בסופו של ההליך תוספת של 25 מטר לדירה שלו. נציין כי תוספת זו כוללת במרבית המקרים גם ממ"ד ומרפסת.

 

מתלבטים אם לבצע תמ"א 38? כדאי שתכירו את היתרון ה – 2: מאפשר לכם להרגיש יותר בטוחים בבית שלכם

היתרון השני נוגע לביטחון שלכם. כל אחד רוצה לגור בבית שלו בידיעה שהוא יהיה עמיד בפני רעידת אדמה. ראינו כבר מקרים שאירעו במדינות אחרות שהיו בהן רעידות אדמה ואנו רוצים להיות בטוחים שאנו נמצאים במקום יציב. היכנסו אל הכתובת הבאה ותגלו את כל האינפורמציה שנוגעת לתמ"א 38 וליתרון שצוין כאן: https://terra.ltd.

ביצוע תמא 38

מתלבטים אם לבצע תמ"א 38? כדאי שתכירו את היתרון ה – 3: מעלה את שווי הדירה

חשוב מאוד לדעת שביצוע תמ"א 38 בבניין שלכם יעלה את שווי הדירה באופן משמעותי. שכן, הדירה תשודרג באופן משמעותי ותכלול את היתרונות הבאים:

  • הדירה תהיה גדולה יותר
  • הדירה תהיה משופצת
  • הדירה תהיה בטוחה למגורים

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את היתרונות העיקריים שבאים לידי ביטוי לאחר ביצוע הליך תמ"א 38. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק להחליט אם תרצו ליהנות מיתרונות אלו בקרוב. אם בחרתם לבצע את ההליך, כדאי שתדעו שכעת עליכם לפנות אל שאר הדיירים ולהציג בפניהם את התוכן שהופיע במדריך זה.

ביצוע תמא 38

 

אולי יעניין אותך גם

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי
כללי

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי

אגף הרישוי לכלי ירייה שפועל תחת המשרד לביטחון פנים קיבל אלפי פניות תוך יומיים בלבד. שכן, אזרחים רבים במדינת ישראל פנו בבקשה להוציא רישיון לנשק

קרא עוד »