חוות דעת משפטית

חוות דעת משפטית מהווה את אחת הראיות החזקות ביותר בבית המשפט, אשר יכול לגרום להצלחת התביעה או לפסילתה. כל מה שרציתם לדעת על חוות דעת משפטית – במאמר הבא.

חוות דעת משפטית – מה חשוב לדעת?

חוות דעת משפטית אותה מעניק רופא מהווה את אחד היסודות המרכזים ביותר בבתי המשפט בישראל, וזאת לאור העובדה כי חוות דעת משפטית אותה מעניק רופא מומחה לתחום יכול להעריך כמו גם לבסס את סיכוי התביעה של תובע, במגוון רחב של תחומים. התחום הבולט ביותר הוא כמובן רשלנות רפואית, כמו גם ביטוח חיים, דיני עבודה, נזקי גוף וכו'. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי חוות דעת משפטית אותה מעניק רופא צריכה להתבצע רק לאחר יצירת קשר עם עורך דין אשר מומחה לתחום, ואשר מכיר רופאים אשר עוסקים בכך, ויכולים להעניק ללא משוא פנים חוות דעת משפטית אשר תשקף בדיוק את מצבו של התובע, בעיקר במקרים של נזקי גוף ואובדן כושר עבודה.

איש אם כאבי גב

אובדן כושר עבודה – צורך מידי בקבלת חוות דעת משפטית

אובדן כושר עבודה מהווה ללא ספק את אחד החששות הגדולים ביותר של כל עובד, וזאת לאור העובדה כי אובדן כושר עבודה יכול להתרחש בכל מצב, ובמפתיע לחלוטין. אובדן כושר עבודה יכול להיות זמני או קבוע, כאשר בגין הפסד ימי עבודה כמו גם כושר ההשתכרות העתידי ניתן לקבל בלא מעט מקרים פיצויים אשר נאמדים במיליוני שקלים, כמו גם אפשרות לקבלת קצבה מהמוסד לביטוח לאומי, בהתאם לאחוזי הנכות אשר נקבעו. כאמור, מדובר רק בתיק משפטי אחד אולם מדובר בחוות דעת אשר יכולה לקבוע את הצלחת התביעה.

ראייה משמעותית ביותר בבתי המשפט

כאמור, חוות דעת משפטית אשר ניתנת ע"י רופא מהווה ראייה משמעותית ביותר אשר נשקלת בכובד ראש הן במוסד לביטוח לאומי, אשר מתנה את קבלת אחוזי הנכות כמו גם הוועדה הרפואית בקבלת חוות דעת רפואית כמו גם בבתי המשפט, באם מתנהלת תביעה על נזקי גוף, רשלנות רפואית, אובדן כושר עבודה וכו'. למעשה, ניתן לראות כי בתי המשפט נטו לפסוק לטובת התובעים בלא מעט מקרים בשנים האחרונות בהתבסס על חוות הדעת הרפואית, וזאת לאור העובדה כי רופאים אשר מעניקים חוות דעת כזו מסבירים בדיוק מהו היקף הנזק אשר נגרם כמו גם בוחנים את התיק הרפואי של התובע, בכדי לקבוע האם אכן נגרם לו נזק זמני או קבוע, ומה צריך להיות היקף אחוזי הנכות. כיום, קבלת חוות דעת רפואית ראשונית הפכה לקלה מאי פעם, כל זאת בזכות הפורום לרפואה תעסוקתית אשר יעניק לכם אפשרות לקבלת רופא תעסוקתי אשר הוא הגורם המוסמך להענקת חוות דעת רפואית. למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר בכתובת https://www.med-expert.info להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.

אולי יעניין אותך גם