3 גורמים להצלחה בתביעת הביטוח שלכם

כפי שכולנו יודעים, החיים מזמנים לנו לא אחת אירועים פתאומיים ובלתי צפויים, שחלקם אף עלולים להותיר אותנו עם נזקים בריאותיים וכלכליים. בכדי להפחית את השפעתם של אירועים כאלו על חיינו, אנשים רבים רוכשים פוליסות ביטוח פרטיות, שיספקו להם רשת ביטחון כלכלית. כדי שתביעת הביטוח שלכם אכן תצליח, ישנם כמה גורמים שכדאי להכיר

 

פוליסות הביטוח – רשת ביטחון כלכלית

אירועים פתאומיים ובלתי צפויים הם חלק מהחיים שלנו והם כוללים לעיתים גם מקרים קצת פחות נעימים (בלשון המעטה), כמו תאונות, מחלות ופציעות שונות, היכולות להשפיע הן על מצבנו הבריאותי והן על יכולת ההשתכרות שלנו. היות ומדובר באירועים שכיחים למדי, רבים מאיתנו רוכשים פוליסות ביטוח שונות, בכדי להבטיח לעצמנו רשת ביטחון כלכלית.

כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי פוליסות ביטוח, המבטחות רכוש (דוגמת דירה או רכב), בריאות, מקרי מוות, פנסיה ועוד. המשותף לכל הפוליסות הללו הוא, תשלום הפרמיה החודשית הקבועה, המושפעת מנתונים שונים ומגוונים בהתאם למהות הפוליסה, בתמורה לפיצוי עתידי עם קרות האירוע הביטוחי.

 

האתגרים בתביעות הביטוח

בעוד שנראה כי תשלום הפרמיה החודשית מבטיח לנו תשלום פיצויים מידי עם קרות האירוע הביטוחי, הרי שלצערנו, המציאות מראה כי חברות הביטוח אינן ממהרות לשלם את הפיצויים המגיעים לנו ובכדי למקסם את סיכויי הצלחת התביעה שלנו, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח, כפי שתוכלו למצוא באתר https://ddlaw.co.il.

מה שהופך את התביעה נגד חברות הביטוח למאתגרת, הוא בראש ובראשונה עצם היותה חברה גדולה ומנוסה בתחום. סיבה נוספת ההופכת את התביעה כנגד חברות הביטוח למאתגרת היא, התנאים והחריגים המופיעים בפוליסה, פרטים אליהם מבוטחים רבים נוטים שלא לקרוא לעומק, אך בסופו של דבר, פרטים אלו יכולים להשפיע על זכאות הפיצויים.

 

מהם הגורמים שיביאו להצלחת תביעת הביטוח?

אמנם מדובר בתהליך תביעה מאתגר, אך הקפדה על הגורמים הבאים תוכל בהחלט להגביר את סיכויי הצלחת התביעה:

 

עורך דין תביעות ביטוח

עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח מכיר ושולט בכל הדרכים, הסעיפים והחריגים הקיימים בפוליסות הביטוח השונות, כך שהוא יוכל להמליץ לנו על דרכי הפעולה המומלצות.

 

תיעוד ואיסוף החומר הרלוונטי

תיעוד ואיסוף החומרים הרלוונטיים לתביעת הביטוח, כמו מסמכים רפואיים לדוגמה, יכולים לסייע לבסס היטב את עילת התביעה.

 

חוות דעת רפואית

במקרים של תביעות נזיקין הנוגעות לתחום הרפואה, מומלץ להצטייד בחוות דעת רפואית מגורם מומחה.

 

התיישנות התביעה

אחד הגורמים המרכזיים בדחיית התביעה על ידי חברת הביטוח הוא, תקופת ההתיישנות, העומדת במקרים של תביעות ביטוח על 3 שנים בלבד (החל מיום גילוי הנזק). לפיכך, מיד עם קרות האירוע הביטוחי, חשוב לפנות לעורך דין מומחה בתחום בהקדם, שיכוון וילווה אתכם לאורך כל תהליך התביעה.

 

לסיכום

תביעות כנגד חברות הביטוח נחשבות למאתגרות למדי, הן בשל היותן חברות גדולות שקשה להתמודד מולם והן בגלל תנאי וחריגי הפוליסה, בהם אנשים רבים נוטים שלא להתמקד. כדי שתביעת הביטוח שלכם תצליח, מומלץ לפנות לעו"ד בהקדם, שיוודא כי אכן קיימת עילת תביעה ויבנה עבורכם אסטרטגיית פעולה מומלצת.

תביעת ביטוח

אולי יעניין אותך גם