הכירו 5 מוצרי הומאופתיה מומלצים

לכולנו יש הערכה גדולה להישגים ולהתקדמות של עולם הרפואה המודרני. יחד עם זאת, רבים מנסים לחפש גם פתרונות אלטרנטיביים המבוססים על חומרים טבעיים יותר בנוסף לרופאה המודרנית או במקומות שבהם לרפואה המודרנית אין פתרון חד משמעי.

ללא ספק הדרישה למוצרים הומאופתיים צוברת פופולריות בשנים האחרונות וקיימים המון מקומות המתמחים במכירתם כמו גם בתי מרקחת בהם יש תרופות של הרפואה המודרנית לצד תוספי תזונה ותרופות הומאופתיות. קבלו בבקשה חמישה מוצרי הומאופתיה מומלצים.

 

טיפות עיניים

אין מי מאיתנו שלא סבל מגירוד, אדמומיות וצריבה בעיניים, בין אם בתקופת האביב או במקומות מלאי אבק. הרפואה ההומאופתית מציעה מבחר של טיפות עיניים שמסייעות בהקלה למי שסובל מהסימפטומים שתוארו לעיל באופן חד פעמי או קבוע. ניתן מצוא טיפות עיניים של מבחר מותגים הומאופתיים על בסיס צמחים ותוספים שונים שידועים ביכולתם להקל על הסימפטומים של גרד, צריבה ואדמומיות בעיניים.

תרופה מודרנית

 

טיפות רסקיו להרגעה

כולנו מידי פעם מרגישים מעט חרדה או לחץ. זהו דבר טבעי בעולם המודרני ובפרט במדינת ישראל במציאות הנוכחית. ישנם כאלה שתחושת החרדה והלחץ מופיעות אצלם בתדירות רבה יותר. בין אם אתם סובלים מלחץ וחרדה בתדירות גבוהה או נמוכה. טיפות רסקיו המבוססות על תמצית פרחי בך, יכולות לסייע לכם בהפחתת הלחץ והחרדה על ידי נטילתן. ניתן בנוסף להשיג אותן בצורה של ספריי למי שמעדיף בצורה כזו ושפחות מסתדר עם נטילת טיפות.

 

טבליות ומשחה לכאבי שרירים ופציעות

לא מעט אנשים סובלים במהלך חייהם משרירים תפוסים או פציעות שנובעות מפעליות גופנית. על ידי שימוש בטבליות או משחות ניתן להקל על הכאב וגם על כאבים שנובעים מציעות או טראומות ולהימנע מלקחת משככי כאבים שיכולים להיות אסורים על אנשים במצבים שונים (כגון נשים בהיריון).

רסקיו נופל

 

אוסילוקוציניום

טבליות האוסילוקוציניום של חברת בוארון הצרפתית ידועות כמסייעות להקלה בסימפטומים של שפעת וצינון. התרופה פופולרית מאוד בצרפת ובארצות הברית ומבוססת על סוכרים עם תמצית כבד ולב של ברווז. לאחרונה התרופה החלה משווקת גם בישראל בבתי הומאופתיה שונים.

 

טיפות הומאופתיות

חברות רבות משווקות טיפות הומאופתיות כללים אשר מסייעות בהקלה של תסמינים כגון חום וצינון ושאר מצבים הדורשים הקלה בתסמינים. טיפות אלו מסייעות במרבה מקרים ומחליפות תרופות גנריות של הרפואה המודרנית העשויות מכימיקלים שונים. את כל המוצרים שציינו לעיל כמו גן מוצרים רבים אחרים של חברות הומאופתיות ניתן כבר למצוא בפארמה פלוס שהינו אתר האינטרנט של בית המרקחת טל שחר בתל אביב.

זהו בית מרקחת פרטי אשר פועל כבר 36 שנים ומספק ייעוץ הומיאופתי בעבור הלקוחות. הנכם מוזמנים להיכנס לאתר הבית של בית המרקחת ולהתרשם ממבחר המוצרים ההומאופתיים המוצעים למכירה. כמו כן ניתן להזמין ישירות מאתר האינטרנט את המוצרים שאתם מעוניינים לרכוש.

תרופה מודרנית

אולי יעניין אותך גם

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי
כללי

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי

אגף הרישוי לכלי ירייה שפועל תחת המשרד לביטחון פנים קיבל אלפי פניות תוך יומיים בלבד. שכן, אזרחים רבים במדינת ישראל פנו בבקשה להוציא רישיון לנשק

קרא עוד »