החלטתם להתגרש? כך תעשו זאת בצורה נכונה

כולנו יודעים שגירושין זה הליך ארוך ומורכב שגורם לקושי בקרב בני הזוג שעוברים אותו, אך מעטים מכירים בטיפים שמובילים להליך גירושין נכון. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות לנושא ולהציג בפניכם את הטיפים שיובילו להתנהלות נכונה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתהיו מהזוגות האלה שמתגרשים בטוב.

 

הטיפ הראשון – תוודאו שאתם מקבלים תמיכה מהסביבה

אי אפשר להעלות מדריך שעוסק בהליך גירושין שמתבצע באופן נכון, מבלי לעסוק לרגע בתמיכה מהחברים, המשפחה והקולגות. כידוע, אתם עשויים לחוות קשיים רבים לאורך הדרך שמצריכים כתף תומכת. לכן, נמליץ לבחור בכמה חברים בודדים או קרובי משפחה שיהיו שם בשבילכם בכל רגע נתון. אלה יהוו עבורכם אוזן קשבת ויסייעו בעת הצורך. נדגיש שמדובר בטיפ שחשוב ליישם ברגעים הראשונים של ההחלטה, מכיוון שמעתה ואליך לא תוכלו לשתף את בן הזוג בקשיים שלכם.

 

הטיפ השני – תסתייעו בשירותיהם של אנשי מקצוע

גירושין הינו הליך שמצריך הסתייעות מצד אנשי מקצוע שבקיאים בנושא. סביר להניח שאתם יודעים שתצטרכו לקבל את שירותיו המקצועיים של עורך דין גירושין וטוען רבני, אך השאלה אם ברור לכם שתצטרכו לקבל גם תמיכה נפשית מצד פסיכולוג שיעניק טיפול משפחתי. אם לא, כדאי שתדעו שזהו איש מקצוע שצריך ללוות אתכם ואת ילדיכם, כדי שתוכלו להתמודד כולכם עם השינויים שצפויים להתרחש בקרוב בביתכם.

 

הטיפ השלישי – תבדקו את טיבם של הגורמים המקצועיים

אף אחד לא יבצע עבורכם את הבירור אודות טיבם של בעלי המקצוע שילוו אתכם לאורך הגירושין. שכן, האחריות מוטלת עליכם בלבד. לכן, תצטרכו לבדוק בעצמכם אם הטוען הרבני שיתלווה אליכם לבית הדין הרבני סיים את לימודי טוען רבני בהצלחה. ניתן לבקש ממנו את תעודת ההסמכה או לערוך חיפוש אודותיו ברחבי הרשת ולהגיע למסקנות בנושא. שימו לב, בירור זה נכון גם לעורכי דין, פסיכולוגים וכל גורמים מקצועיים אחרים שילוו אתכם.

 

הטיפ הרביעי – תשתפו את הילדים בתהליך

אנו נוטים לעיתים לנתק את הילדים שלנו ממידע שנוגע להליך הגירושין, מתוך מחשבה שהאינפורמציה בנושא תוביל לקושי נפשי. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שמדובר בטעות שראוי להימנע ממנה. הילדים שלכם צריכים לשמוע אל העתיד לבוא. לכן, עליכם לשתף אותם בהחלטות שהתקיימו במהלך התייעצות עם עורך הדין או במסגרת בית הדין. שכן, ההחלטות הללו צפויות להשפיע על ילדיכם באופן ישיר. שימו לב, תוכלו להסתייע בפסיכולוגים ויועצים חינוכיים שיסייעו ביישום טיפ זה.

 

השורה התחתונה: הגיע הזמן להתגרש נכון

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הטיפים שיובילו לגירושין קלים יחסית. בשלב זה ברור לכם שתצטרכו להביא לפועל את 4 הטיפים שהוצגו לעיל, משום שאלה יובילו לפרידה נוחה יחסית. נאחל בהזדמנות זו שתיישמו את האינפורמציה ותעמדו על מדרגות הרבנות כשאתם שמחים ונינוחים.

הליך גירושין

אולי יעניין אותך גם

לפתוח תיק גירושין
עורך דין גירושין

מה הן 2 הדרכים לפתוח תיק גירושין?

חושבים שהקשר שלכם הגיע לסופו? הגעתם להחלטה להתגרש? בישראל ישנן שתי דרכים מקובלות להתגרש, האחת הינה לסיים את הנישואין באמצעות גירושין בהסכמה, והאחרת היא לסיימם

קרא עוד »
עורך דין
עורך דין גירושין

איך אפשר להתגרש בישראל

הליך הגירושין בארץ עלול להיות מורכב בהתאם לאופי ההליך. מרגע ההודעה של אחד הצדדים ועד השלב הסופי של הסכם הגירושים ומתן גט, יש לעבור תהליך

קרא עוד »