האם פטור ממס הכנסה קיים?

בימים האחרונים אנו עדים לשיח ער שעולה בפורומים שונים ברחבי הרשת. מדובר בשיח שעולה מצד מי שלא יודעים מספיק פרטים אודות מס הכנסה. שכן, מרביתם שואלים שאלות שונות בנושא זה ומקבלים תשובות שאינן מדויקות. המדריך הנוכחי נכתב במטרה לענות לכל השאלות שנכתבות ברחבי הרשת באופן מקצועי ועדכני. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות ולגלות באופן חד משמעי האם פטור ממס הכנסה אכן קיים.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה שלשמה התכנסנו כאן היום, אנו רוצים לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי הוא ה – 1 בסדרת מדריכים שאנו נעלה בנושא. שכן, בהמשך צפויים להיות עוד כ – 9 מדריכים. כל אחד מהם יכלול שאלה שנשאלה ברחבי הרשת ואנו נענה עליה באופן מפורט. כך שאם יש לכם שאלות נוספות בכל הנוגע למס הכנסה, כדאי שתמשיכו לעקוב אחרינו ולקרוא את התכנים שלנו.

 

האם פטור ממס הכנסה קיים?

אנחנו יודעים שרבים חושבים שפטור ממס הכנסה זה עניין פיקטיבי לחלוטין, וזה הזמן להציב את העובדה המוגמרת בנושא – מדובר בשטויות. למקרה שלא ידעתם, פטור ממס הכנסה קיים. מדובר בפטור שמגיע לאנשים מסוימים באוכלוסייה. אם אתם רוצים לדעת אם פטור זה מגיע לכם, כדאי שתעברו אל הפסקה הבאה.

 

מי זכאי לפטור ממס הכנסה?

יש כמה מצבים שבהם אזרחים זכאים לפטור המדובר. המצב ה – 1 נוגע לכל מי שיש להם לפחות כ – 90 אחוזי נכות משוקללת לצמיתות שניתנה להם על ידי המוסד לביטוח לאומי. המצב ה – 2 נוגע למי שיש להם אחוזי נכות בגובה זה לתקופה זמנית של כ – 185 ימים. אם אתם נמנים מבין 2 אלו – אתם עשויים להיות זכאים גם כן לקבלת הפטור המדובר. המצב השלישי נוגע לאנשים שיש להם מעל ל – 75% נכות. אלו יהיו זכאים להקלות מס בקופות הגמל בלבד.

 

מסתבכים? לא יודעים אם מגיע לכם פטור?

אם קראתם את השורות שלעיל וגיליתם שאתם לא לגמרי מבינים אם אתם זכאים לפטור או אם אינכם יודעים איך לנצל את הזכאות, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לסגור את החלונית הזו ולהמשיך בחייכם. אתם יכולים לפנות אל גורמים מוסמכים שיודעים דבר או שניים בכל הנוגע לענייני פטור ממס. הם יבחנו את המצב שלכם ויוכלו להגיד לכם בקלות האם אתם פטורים ממס זה או שלא. במידה ויתגלה כי מגיע לכם פטור, הם ילוו אתכם ויגישו עבורכם את הטפסים הדרושים עד שתקבלו אותו.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שיש פטור ממש הכנסה. עכשיו, כשאתם יודעים שמדובר בעניין קיים ולא בהמצאה, נותר לכם רק לצאת ולבדוק אם אתם זכאים. במידה וכן, הגיע הזמן שתנצלו את ההטבה. שיהיה בהצלחה!

צנצנת עם מטבעות

 

אולי יעניין אותך גם

הוצאת דיבה לאיש חינוך
עריכת דין

הוצאת דיבה לאיש חינוך

לשון הרע היא דאגה רצינית בכל תחום מקצועי, אך כשמדובר באנשי חינוך, ההשפעה עלולה להזיק במיוחד. השמצת מחנכים היא חשש הולך וגובר במגזר החינוך, המהווה

קרא עוד »