האם ניתן להילחם בדו"ח תנועה והאם זה שווה לכם

אם לא ידעתם, כבישי ישראל רוויים באמצעי אכיפה. מהירות מופרזת, שימוש בפלאפון ונהיגה מסוכנת יכולות להיקלט על ידי תצפיות של משטרת תנועה ומהירות מופרזת יכולה להיאכף באמצעות מצלמות רבות ואמצעי זיהוי שיש למשטרה.

בו זמנית, אמצעי אכיפת מהירות אלה יכולים להיות א תקינים ולהעביר תוצאות לא מדויקות.

אם קיבלתם דו"ח תנועה, יש סיכוי לא רע שתוכלו לבטל אותו בגלל סיבה זו ועוד מספר סיבות.

 

חלון הזדמנויות

אם אתם עדיין מתלבטים, קודם כל! כדאי לכם לנצל את חלון ההזדמנויות שיש לכם מרגע קבלת הדו"ח, שהו 30 יום ולהגיש ערעור. ערעור צריך להיות למעשה בקשה להישפט בגין עבירת תנועה. הגשת ערעור באתר המשטרה ולטעון טענות שסותרות ממצאים חד משמעיים של רשויות אכיפת החוק לא יועילו לכם. בעקבות כך, עליכם להצטייד בעורך דין מנוסה ומקצועי שיוכל לייצג אתכם בבית המשפט. אתר ontheroads.co.il יסייע לכם למצוא את האחד הנכון.

 

ענישה מחמירה

אם נקודות או בלי, עצם קבלת הדו"ח על ביצוע עבירת תנועה הוא שלב מלחיץ ולא נעים. משטרת ישראל מבצעת אכיפה מאוד אגרסיבית והעונשים האפשריים מחמירים במיוחד, כדי להריע נהגים ולהילחם בתאונות הדרכים הרבות שקורות בארץ. דווקא בגלל הענישה המחמירה, הצטברות של דו"חות תנועה או תיעוד שלהם שהיו וששולמו יכולות להזיק מאוד לנהג. כל צבירה מקדמת את הנהג לעבר שלילה על תנאי ובמקרים חמורים גם פסילת רישיון. כל מאבק לביטול דו"ח תנועה שומר עליכם כנהגים חוקיים בכבישי ישראל.

בתוך סעיף זה אי אפשר שלא לדבר על הקלה בעונש. לא תמיד עורך דין יוכל לחץ אתכם לגמרי מהבוץ בו אתם נמצאים, אך הוא ללא ספק יוכל לסייע לכם להשיג הקלה בעונש אם לא לבטלו כליל. הקלה בענישה ומשלילה לקבל שלילה על תנאי או מאסר על תנאי זה ללא ספק מצב עדיף.

 

דף חלק, תיק נקי

שמירה על תיק פלילי נקי הוא דבר שהוא תמיד טוב בבדיקות רקע שמעסיקים אפשריים יבצעו במידה ותתמיינו למשרות המצריכות הוצאת תעודת יושר מהמשטרה. דו"חות תנועה הן עבירה על החוק. אמנם ניתן לשלם אותן ולהעלימן, אך במידה רבה זו  היא הודאה בביצוע עבירה ולקבל את הענישה. כל זמן שמתבטל דו"ח, אתם מוצגים כחפים מפשע שנפלו קורבן לטעות של מערכת האכיפה בישראל.

 

כנות בערעור

ניתן לנצל את כשלי המערכות ואמצעי האכיפה של המשטרה, אין ספק. אך מה קורה אם אתם באמת חפים מפשע? אין שום סיבה שאזרח במדינת ישראל ייענש או שיאלץ לשלם דו"ח על עבירה שלא ביצע. בין אם מדובר בעבירת תנועה או דו"ח על חצייה לא במעבר חצייה, למרות שפעלתם לפי החוק – הילחמו על חפותכם! אמיתות וכננות הן הגורם המשכנע ביותר.

 

סמל משפטי

אולי יעניין אותך גם