האם חנייה חייבת להיות בטאבו לפני שהופכים אותה למקורה

מקרה שאירע בימים האחרונים לתושב פתח תקווה גרמה לתושבים אחרים ברחבי הארץ לתהות לגבי קירוי החנייה שלהם לפני שזו הפכה להיות רשמית שלהם באמצעות רישום בטאבו. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק כדי להבין האם ניתן להפוך את החניה למקורה לפני שהיא רשומה בטאבו או שמא עדיף להמתין עד לרישום כחוק? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שמצאנו בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך

לאחר המקרה המדובר שצוין בפניכם בפסקה הקודמת, הבנו שעלינו לבדוק את העניין באופן מעמיק. שכן, פנו אלינו לא מעט גולשים ששאלו מה החוק אומר בנוגע לזה. אנו מודים שלא הייתה לנו תשובה עבורם. לכן, פנינו אל גורמים יודעי דבר, אנשים שיודעים דבר או שניים על הטאבו ושאלנו אותם מה התשובה לשאלה שמסקרנת את רבים מתושבי מדינת ישראל. לשמחתנו, קיבלנו את התשובה המיוחלת והיא תוצג בפניכם בשורות הבאות.

 

כמה עובדות חשובות על רישום החניה שלכם בטאבו

רגע לפני שנעמיק בכל הבירור בנוגע להפיכת חניה מקורה לרכב, חשוב שנתמקד תחילה בחוק הנוגע לטאבו. כל אדם שרכש או מי שמתכנן לרכוש דירה שמגיעה עם חניה, צריך לרשום את העסקה בטאבו. יש בעצם חובה של רישום ודיווח של הדירה, החניה וגם המחסן אם קיים כזה.

 

אז חנייה חייבת להיות רשומה בטאבו לפני שתהפכו אותה למקורה?

כעת, כשידוע לכם מה החוק היבש אומר לגבי החנייה בטאבו, נוכל להציג בפניכם את התשובה שלה חיכיתם. החנייה שלכם צריכה להיות רשומה בטאבו רגע לפני שתהפכו אותה למקורה מכל מיני סיבות. הסיבה העיקרית שצוינה בפנינו נוגעת לכיס שלכם. שכן, היו מי ששיתפו אותנו בכך שהם הפכו את החניה למקורה והשקיעו לא מעט מכספם. בסופו של דבר הם גילו שהחניה בכלל לא שייכת להם על פי החוק, אלא לשכן אחר. כך שבעצם, ההליך שביצעו הלך לטמיון.

 

ההמלצה שלנו עבורכם

כדי שתימנעו ממצב שכזה, אנו ממליצים לכם להמתין עד שתקבלו אישור שמראה כי החנייה רשומה על שמכם בטאבו. רק לאחר שתחזיקו באישור זה תתחילו בהליך הקירוי של החנייה. שכן, האישור יאפשר לכם להיות בטוחים שאתם מבצעים את ההליך מבלי לבזבז לעצמכם זמן מיותר וכמובן שגם כסף.

 

טיפ חשוב להליך רכישת הקירוי

יש היצע רחב של פתרונות הצללה לחניות. אנו ממליצים לכם לערוך תחילה מדידות של החנייה כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בקירוי שמתאים בגודלו לחניה שלכם. מלבד עניין זה, חשוב מאוד שתבחנו היטב את כל הפתרונות האפשריים לקירוי החניה שלכם ותבחרו את האיכותי ביותר. שכן, אתם צריכים פתרון שיחזיק מעמד לשנים ארוכות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שעדיף שהחניה שלכם תהיה רשומה בטאבו רגע לפני שאתם הופכים אותה למקורה. נאחל לכם בהזדמנות זו בהצלחה בהליך.

רכב חונה

 

אולי יעניין אותך גם

הוצאת דיבה לאיש חינוך
עריכת דין

הוצאת דיבה לאיש חינוך

לשון הרע היא דאגה רצינית בכל תחום מקצועי, אך כשמדובר באנשי חינוך, ההשפעה עלולה להזיק במיוחד. השמצת מחנכים היא חשש הולך וגובר במגזר החינוך, המהווה

קרא עוד »