4 דרכי השקעה מפתיעות

כולנו רוצים להשקיע ולהגדיל רווחים. לא כולנו מכירים את אפיקי ההשקעה הקיימים. כדאי לדעת שקיימות דרכי השקעה פחות מוכרות אך לא מעט רווחיות. כאן נסקור בקצרה דרכי השקעה שאולי לא הכרתם ולא ממש התייחסתם אליהם. אולי מכאן תתחיל החירות הכלכלית שלכם. נתחיל באופציות היותר מוכרות ונעבור למפתיעות יותר…

 

השקעה בקרן השתלמות

אם אתם שכירים לא תוכלו לפתוח לעצמכם קרן השתלמות. אבל אם אתם עצמאים, אין סיבה שלא תשקיעו בקרן השתלמות בה תשקיעו את כספיכם ותצברו עליו אחוזי תשואה נחמדים. קיימות קרנות רבות לקרן השתלמות כמו, כלל קרן השתלמות, מגדל, אלטשולר שחם ועוד.

 

השקעה בבחירת קרן פנסיה

על פי חוק כל אחד מחויב להפריד משכרו לטובת הפנסיה שלו. בדקו מה קורה עם קופת הפנסיה שלכם. אולי היא כבר לא רווחית כל כך וישתלם לכם לעבור לנייד אותה? על פי חוק ניתן לנייד קופות פנסיה מחברה לחברה. אם יש לכם קרן פנסיה של מגדל תוכלו לנייד אותה לאלטשולר שחם וכדומה. השקיעו זמן בבחירת קרן הפנסיה שלכם. אתם עוד תרוויחו מכך בהמשך.

 

השקעה בהלוואות חברתיות

חברות רבות מנהלות פלטפורמות להלוואות חברתיות. הן מגייסות משקיעים למימון ההלוואות. המשקיעים מרוויחים תשואה יפה על כל הלוואה הניתנת מכספם. מדובר בהשקעה בעלת סיכון נמוך יחסית. ניתן לבחור את רמת הסיכון כך שאם אתם רוצים ללכת על גבוה, תוכלו ליטול סיכונים גבוהים וגם להרוויח יותר. ניתן להגיע במסגרת זו לתשואה של 8% מבלי צורך במעקב התנודות בשוק ההון.

 

השקעה בקרנות נאמנות

קרנות נאמנות הן קרנות המשקיעות במניות. לצורך ההשקעה הקרן מגייסת משקיעים. מנהל ההשקעה חותם על נאמנותו למשקיעים ועל כל שהוא מתחייב לפעול על פי חוק כנדרש. קיימות קרנות נאמנות רבות. כל קרן נאמנות משקיעה בתחום אחר כך שתוכלו לבחור את התחום המועדף עליכם (נדל"ן, איגרות חוב, כתבי אופציה ועוד).

 

השקעות משפטיות

חברות רבות מציעות מימון הגשת תביעות משפטיות בתמורה לאחוזים בהמשך. את הכסף למימון התביעה החברה מגייסת ממשקיעים חיצוניים שנהנים בסופו של דבר מהשקעה נטולת סיכונים הנלווים לשוק ההון. השקעה משפטית מאפשרת למשקיעים לדעת את תחום המשפט בו השקיעו, אך הם לא יכולים לקבל מידע אישי כיוון שהמידע חייב להיות דיסקרטי. כל חברה מציבה לעצמה תקרת השקעה מינימלית אותה יש להשקיע, לא ניתן להשקיע בהשקעה משפטית עם כל סכום.

 

לסיכום

דרכי ההשקעה הן רבות ומפתיעות מהשקעה בנדל"ן ועד השקעה בפלטפורמות שונות כפי שסוכם כאן. אם אתם מעוניינים להשקיע את כספכם, ההמלצה היא לפנות ליועץ השקעות המתמחה בתחום ולא לפעול לבד על סמך אינטואיציות. הסוד להשקעה מניבה הוא פיזור סיכונים נכון. זה נשמע קלישאתי, אך זו המציאות. העדיפו השקעות סולידיות המניבות תשואה יפה לבעליהן.

השקעה כספית

 

אולי יעניין אותך גם

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי
כללי

4 יתרונות בנשיאת נשק אישי

אגף הרישוי לכלי ירייה שפועל תחת המשרד לביטחון פנים קיבל אלפי פניות תוך יומיים בלבד. שכן, אזרחים רבים במדינת ישראל פנו בבקשה להוציא רישיון לנשק

קרא עוד »