אל תוותרו על שירותיו המקצועיים של עורך דין מקרקעין

אם אתם חושבים שהגיע הזמן שלכם להתקדם בחיים ואם אתם רוצים להפסיק לממן את המשכנתא של בעל הבית שלכם, בהחלט אפשר להבין מדוע אתם חושבים על רכישת דירה. אומנם זה נכון שלקנות דירה זה לא צעד פשוט ובדרך כלל נצטרך להשקיע בכך את כל ההון שחסכנו במהלך כל החיים, אך מצד שני, יהיה לכם נכס שרשום רק על שמכם בטאבו! לכן ברור מדוע למרות הקושי הכלכלי בסופו של דבר רוב האנשים כן בוחרים לעשות את הצעד הזה ואם גם אתם חושבים על כך, כדאי שתיקחו כמה פרטים בחשבון כבר עכשיו. לדוגמא, האם באמת חשבתם לחתום על עסקת נדל״ן כלשהי בלי נוכחות של עורך דין מקרקעין? והאם אתם באמת מאמינים שעורך הדין אשר מייצג את הצד השני ידאג גם לאינטרסים שלכם? בדרך כלל התשובה לכך תהיה שלילית. לכן, אפילו אם הצד השני מציע לכם להשתמש ביחד בשירותיו של עורך דין אחד משותף, עדיף יהיה לוותר על כך. מומלץ לשכור, לכל עסקת נדל״ן באשר היא, עורך דין שיוכל לדאוג לאינטרסים שלכם, במיוחד אם אתם מגיעים עם מעט מאוד רקע בתחום הזה.

 

כך בוחרים לאיזה עורך דין מקרקעין כדאי להתקשר

כמובן שיש הרבה אנשי מקצוע שלא רק למדו משפטים אלא גם בחרו להתעמק בתחום הספציפי של מקרקעין. מצד אחד זה חיובי כי כך תהיה לכם בחירה גדולה יותר, אך מצד שני, ריבוי עורכי הדין דווקא עלול לבלבל אתכם. לכן, בבואכם לבחור עורך דין מקרקעין כדאי יהיה לבדוק, לפני הכול, עם כמה שנות ניסיון הוא מגיע בתחום הזה. העניין הוא שאומנם מגיע גם לאנשי המקצוע הצעירים להשתלב בעבודה ולמצוא קליינטים, אך לא בטוח שכדאי לכם לסמוך על אדם שחסר לו ניסיון. הניסיון בדברים האלה מאוד רלוונטי ולכן לא כדאי שתוותרו על כך. בנוסף, חשוב מאוד לברר שאתם פונים לאיש מקצוע אמין וכמה שיותר מוכר כי כך תוכלו להיות בטוחים שמי שמנהל את העניינים שלכם הוא אדם שאפשר לסמוך עליו. אם מדובר על עסקת נדל״ן מורכבת במיוחד עדיף יהיה גם לבחור עו״ד מקרקעין שמציע זמינות בכל עת ושיש לכם כימיה טובה איתו. כך תוכלו להבטיח שאתם בידיים טובות וכך לכל אורך העסקה תהיו רגועים יותר.

בית חדש

שלמו מחירים בטווח הממוצע

עורכי דין, בין אם הם מתעסקים בתחום המקרקעין ובין אם הם מציעים שירותים אחרים, לעיתים מרשים לעצמם לגבות מחירים מופקעים. לכן עולה השאלה כמה באמת תרצו לשלם, כי מה פתאום שתבחרו עורך דין שגובה מחירים מופקעים? אם אתם מאמינים שככל שאתם משלמים יותר אתם גם מקבלים שירות טוב יותר, זה בסדר, אך אם אתם מעדיפים לחסוך, כדאי יהיה להשוות מחירים. בימינו עורך דין מקרקעין שעוסק בהכנת חוזים סטנדרטיים לא צריך לגבות סכומים גבוהים יותר מהממוצע. לכן אתם יכולים להרגיש בנוח להשוות מחירים ולראות אצל איזה איש מקצוע תשלמו פחות כי חבל להיכנס להוצאה כלכלית גדולה מידי. אתם תראו שעם עו״ד מתאים העסקה תושלם בצורה מהירה ויעילה ומהר מאוד תוכלו ליהנות מהנכס החדש שלכם.

 

אם אתם עדיין לא בטוחים במי לבחור – דעו שעורך דין מירי יעקב גביש נמצאת גם ברשימת המומלצים של לול הקוסם!

 

אולי יעניין אותך גם