איך ניתן להיעזר בעו"ד בעת סכסוך עמוק

סכסוכים עשויים לבוא לידי ביטוי בין בני משפחה, חברים, קולגות וגם שכנים. הרשימה עוד ארוכה, שכן, סכסוך הוא דבר שבשגרה שיכול לקרות לכל אדם, בכל מקום.

אבל יצא לכם לחשוב מה קורה כאשר ישנם סכסוכים עמוקים? כאלו שמקשים ומעיבים על איכות החיים? למקרה שלא, כדאי שתדעו שבמצבים כאלו צריך לפנות לעורך דין.

כתבנו את המדריך הנוכחי כדי שתוכלו לדעת איך תוכלו להיעזר בעורך דין במקרה שכזה.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שמצאנו עצמנו בתוך סכסוך עם השכן. מדובר בדיג'יי במקצועו שעבר לא מזמן לגור בבניין שלנו. ראוי לציין כי מדובר בבניין בוטיק קטן, שכולל כ-4 דירות בלבד. מרבית הדיירים בבניין הם משפחות שאינן ששות לשמוע מוזיקה בעוצמה גבוהה בשעות הלילה המאוחרות. אתם בוודאי כבר מבינים על מה הסכסוך המדובר בינינו לבין השכן. בשלב מסוים הבנו שאנחנו לא יכולים לפתור את הסכסוך הקשה בעצמנו, והבנו שאנחנו צריכים לפנות אל עורך דין. לא היה לנו שום ידע בנושא, ומצאנו את עצמנו בודקים לבד איך ניתן להיעזר בשירותיו של עורך דין בתחום זה. בעקבות סיטואציה זו נולד המדריך הנוכחי.

 

אז איך תוכלו גם אתם להיעזר בעורך דין? השלב הראשון –  תחפשו אחר עורך דין

זה לא משנה במה הסכסוך שלכם עוסק, הנושא יכול לגעת לתחומים הבאים:

  • סכסוך על חנייה
  • סכסוך על השמעת מוזיקה בשעות מנוחה
  • סכסוך על התנהגות לא ראויה ועוד

במידה ויש סכסוך ברקע, אתם צריכים קודם כל לחפש אחר עורך דין שעוסק בתחום. אנו מציינים זאת מכיוון שלא פעם, אנשים (כמונו למשל) מתקשים למצוא עורך דין שבקיא בתחום הסכסוכים. הנה אתר לדוגמא שיאפשר לכם להגיע במהירות אל עורך דין מומלץ שעוסק בתחום ostern.co.il.

 

השלב השני – תבדקו שמדובר בעורך דין מומלץ

עכשיו, אחרי שאתם יודעים שהגעתם אל עורך דין שעוסק בתחום הסכסוכים, אתם יכולים להמשיך אל השלב השני שיאפשר לכם להגיע אל עורך דין מומלץ. בשלב זה, אתם צריכים לברר עם חברים, מכרים או קולגות אם הם נעזרו בעבר עם עורך דין שכזה והאם הם היו מרוצים. אם כן, תבקשו שימסרו לכם את שמו המלא.

 

השלב השלישי – תקראו חוות דעת שנכתבו על עורך הדין ברשת

כעת אתם צריכים לקרוא חוות דעת שנכתבו על עורך הדין שהומלץ לכם. אתם יכולים להיכנס לקבוצות שונות ברחבי הפייסבוק או לכתוב את שמו של עורך הדין בגוגל ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו על ידי לקוחות לשעבר של עורך הדין הנבחר. ככל שתקראו יותר חוות דעת, כך תוכלו להיות בטוחים ורגועים שאתם בוחרים נכון.

 

לסיום

כעת ידוע לכם איך ניתן להיעזר בעורך דין במצב של סכסוך, כך שנותר לכם ליישם את השלבים ולהיעזר בו. בהצלחה!

משקל

 

אולי יעניין אותך גם

הוצאת דיבה לאיש חינוך
עריכת דין

הוצאת דיבה לאיש חינוך

לשון הרע היא דאגה רצינית בכל תחום מקצועי, אך כשמדובר באנשי חינוך, ההשפעה עלולה להזיק במיוחד. השמצת מחנכים היא חשש הולך וגובר במגזר החינוך, המהווה

קרא עוד »