איך להיפטר מחובות גדולים באמצעות עו"ד מקצועי

המשבר הכלכלי העולמי, מוביל עסקים רבים ואנשים פרטיים להימצא בחובות ועל סף קריסה. על אותם בעלי עסקים ואנשים פרטיים מופעלים לחצים רבים, ובעלי החוב מוצאים עצמם חסרי אונים ללא אופק. איך להיפטר מחובות גדולים באמצעות עו"ד מקצועי – קדימה, בואו נתחיל.

 

הקדמה

במידה וצברתם חובות גבוהים, פנייה באופן מידיי לעורך דין מקצועי היא הצעד הנכון. עורך דין לגביית חובות יוכל לסייע לכם לצאת מהחובות ולשקם את מצבכם הכלכלי. באמצעות מספר שלבים המצריכים ידע מקצועי רב, תוכלו להתחיל חיים חדשים ולהיפטר מכלל החובות, ההגבלות, והעיקולים אשר הוטלו עליכם.

 

פריעת חובות

בכדי למנוע הליכים אשר יגדילו את החוב, מומלץ לפרוע חלק מהחוב, במידה והחוב שצברתם אינו גבוה מידי. באמצעות שירותיו של עורך דין גבייה תוכלו להגיע להסדר בכל הנוגע לחוב או לתשלומים מול הלשכה להוצאה לפועל או מול הזוכה.

 

הליך חדלות פירעון

אם יש לכם מספר תיקים בהוצאה לפועל, וגובה החוב שלכם עולה על 50,000 שקלים, ניתן להימנע מהליך חדלות פירעון, ולנסות לפרוע את החוב באמצעות סיוע של קרובי משפחה, לקיחת הלוואה וכדומה, אם לא עומדת בפניכם האפשרות לקבלת סיוע מבני משפחה, תוכלו לפנות להליך של חדלות פירעון.

הליך חדלות פירעון בסיוע של עורך דין מקצועי בתחום יכול לסייע לקבלת צו הפטר ומחיקה של החובות. כמו כן, בהליך של חדלות פירעון ניתן אף לבטל עיקולים והגבלות, לרבות עיקול בבנק, הגבלה על רישיון נהיגה ועוד.

ההליך מצריך ידע רב ובשל כך מחייב שימוש בשירותיו של עורך דין מקצועי. הגשת הבקשה וקבלת ההחלטות מתבצעות בצורה מהירה, ויכולות לסייע למנוע נקיטת הליכים נוספים נגדכם.

 

קבלת צו הפטר

לאחר 60 יום מיום הגשת הבקשה, יינתן צו אשר יסדיר את גובה התשלום אותו עליכם לשלם כל חודש עד לסיום ההליך. כמו כן, בצו יוטלו הגבלות שונות, לרבות אי שימוש בכרטיסי אשראי, עיכוב יציאה מן הארץ ועוד.

בנוסף, ימונה נאמן אשר יחקור את חובותיכם, וכן את כלל האמצעים הכלכליים שברשותכם.

לאחר קבלת הצו, הליכי ההוצאה לפועל, וכן כלל ההליכים נגדכם יעוכבו.

 

התחלת הדרך חדשה

אם ביצעתם את כלל השלבים הנדרשים, וכן שילמתם את צו התשלומים, תוכלו לקבל צו הפטר חלוט, אשר ימחק את חובותיכם, ויסייע לכם לשקם את מצבכם הכלכלי, ולהתחיל דרך חדשה.

 

על רגל אחת – איך להיפטר מחובות גדולים באמצעות עו"ד מקצועי

במידה וצברתם חובות גדולים תוכלו להיפטר מהם באמצעות עו"ד מקצועי בתחום, אשר ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד סופו. ראשית, עורך הדין יסייע לכם להגיע להסדר מול הלשכה להוצאה לפועל או הזוכה. שנית, באמצעות הליך חדלות פירעון, תוכלו לקבל צו הפטר, למחוק את חובותיכם, וכן לבטל את העיקולים וההגבלות שהוטלו עליכם. לאחר קבלת צו הפטר, תוכלו לשקם את מצבכם הכלכלי ולהתחיל דרך חדשה.

מאזניים

 

אולי יעניין אותך גם

הוצאת דיבה לאיש חינוך
עריכת דין

הוצאת דיבה לאיש חינוך

לשון הרע היא דאגה רצינית בכל תחום מקצועי, אך כשמדובר באנשי חינוך, ההשפעה עלולה להזיק במיוחד. השמצת מחנכים היא חשש הולך וגובר במגזר החינוך, המהווה

קרא עוד »