איך בוחרים עורך דין לענייני גירושין?

הליך גירושין יכול להיות קשה וכואב. התוצאות של ההליך, עלולות להשפיע עליכם לכל שארית חייכם. מכיוון שכך, תרצו, כמובן, לוודא כי עורך הדין שלכם הוא הטוב ביותר בתחום כדי למקסם את הסיכויים שההליך יתנהל בצורה נעימה יותר ותוצאותיו יהיו חיוביות ותהיו מרוצים מהן. כיצד תדעו שעורך הדין שלכם הוא אכן מהטובים בתחום? מה השאלות שעליכם לשאול? המשיכו לקרוא וגלו.

 

משרד מהשורה הראשונה

עוד קודם שנפרט כיצד תוכלו למצוא את עורך הדין הטוב בתחום, נגלה לכם היכן תוכלו למצוא אותו. עורכי הדין במשרד עו"ד טאוב ושות' ישמחו לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות יוצא דופן בהליך הגירושין שלכם. בקרו באתר המשרד בכתובת at-familylaw.co.il וצרו קשר עוד היום עם עורכי דין מהשורה הראשונה בתחום דיני המשפחה.

 

ניסיון בתחום

ישנם מספר קריטריונים אשר חשוב לבחון בבואכם לבחור משרד עורכי דין בתחום דיני הגירושין. דיני הגירושין בישראל הינם סבוכים, משלבים מסכת דינים דתית ואזרחית באופן מורכב, מתנהלים בבית הדין הרבני ובבתי המשפט האזרחיים במקביל ומוסדרים בשלל מקומות שונים.

סיבוכים אלו בדין הישראלי מובילים למציאות בה גאונות משפטית וידיעה תיאורטית מעמיקה של דיני הגירושין, אינה מספיקה כלל וכלל. תרצו כי עורך הדין שלכם יהיה עורך דין מנוסה וותיק אשר מכיר את המערכת לפני ולפנים ויודע כיצד להתנהל מולה. תרצו לבחור בעורך דין שהמערכת לא תוכל להפתיע אותו וידע בדיוק כיצד לתמרן את אותם כשלים במערכת – לטובתכם.

אם כן, מכיוון שזהו המצב ומאחר שאלו הם פני הדברים, וודאו תחילה כי המשרדים אשר בשירותיהם אתם מתעניינים אכן בעלי וותק מספיק ועורכי הדין שלהם מנוסים בענייני גירושין. מבחן הניסיון יהיה המסננת הראשונה שלכם בבחירת עורך דין לענייני גירושין.

 

מומחיות בתחום

בישראל של 2023, פועלים עורכי דין "כולבויניקים" רבים. עורכי דין אלו אינם מתמחים במסכת דינים מסוימת אלא מציעים שירותי עריכת דין בכלל התחומים המשפטיים. לרוב, עורכי דין אלו ייגבו שכר טרח נמוך יחסית ועל כן מפתה לבחור בהם לייצוג גם בדיני משפחה.

עורכי דין כולבויניקים אמנם מפתים בשכר הטרחה הנמוך שהם גובים, אך לרוב גם התמורה שתקבלו תהיה פחותה. חשוב לבחור בעורך דין המתמחה בתחומו ומצא לו תחום התמחות בו הוא מהמומחים בתחום. מכיוון שכך, בחרו אך ורק במשרד אשר דיני משפחה הוא תחום ההתמחות העיקרי שלו. אל תתפתו לשכר טרחה נמוך על חשבון המומחיות והמקצוענות של המשרד.

 

רגישות ואמפתיה

לבסוף, ענייני גירושין דורשים מומחיות ורגישות אנושית לא פחות ממומחיות משפטית. כל עו"ד גירושין הוא למעשה חצי פסיכולוג. מאחר שזהו המצב, חשוב לבחור בעורך דין רגיש ואחראי אשר טובתכם, לא רק הכלכלית אלא גם המנטלית, תהיה תמיד לנגד עיניו.

 

לסיכום

לסיכום, ישנם שלושה קריטריונים אליהם חשוב לשים לב בבחירת עו"ד לענייני גירושין. ראשית, שימו לב כי מדובר בעורך דין מנוסה. כמו כן, וודאו כי הוא מתמחה בתחום. לבסוף, בחרו בעו"ד רגיש ואמפתי ללקוחותיו.

עורך דין

 

אולי יעניין אותך גם

לפתוח תיק גירושין
עורך דין גירושין

מה הן 2 הדרכים לפתוח תיק גירושין?

חושבים שהקשר שלכם הגיע לסופו? הגעתם להחלטה להתגרש? בישראל ישנן שתי דרכים מקובלות להתגרש, האחת הינה לסיים את הנישואין באמצעות גירושין בהסכמה, והאחרת היא לסיימם

קרא עוד »
עורך דין
עורך דין גירושין

איך אפשר להתגרש בישראל

הליך הגירושין בארץ עלול להיות מורכב בהתאם לאופי ההליך. מרגע ההודעה של אחד הצדדים ועד השלב הסופי של הסכם הגירושים ומתן גט, יש לעבור תהליך

קרא עוד »