עורך דין מקרקעין וחשיבותו לביצוע עסקת נדל"ן מוצלחת

חושבים שהגיע הזמן להפסיק לחיות בשכירות? רוצים לעשות כל מה שאפשר כדי לקנות למשפחה שלכם נכס? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. רוב האנשים מעדיפים לא להמשיך לשלם את המשכנתא של בעל הבית אלא לדאוג לעצמם לנכס ולעתיד כלכלי טוב יותר ולכן ברור זה מעניין גם אתכם. מה שכן, חשוב לדעת שעסקאות בתחום הנדל"ן, למרות שהן מתבצעות על בסיס קבוע בישראל, דורשות מאיתנו תשומת לב מלאה. כלומר, אנחנו צריכים לראות באיזו עסקה אנחנו בוחרים, איך נרצה לעשות את הדברים ובעיקר, האם הנכס שאנחנו קונים הוא באמת מה שמוכרים לנו. איך תוכלו להיות בטוחים, לדוגמא, שמי שמוכר לכם את הנכס הוא באמת בעליו? ואיך תוכלו לדעת שאיך הערת אזהרה לגבי הנכס? לא קל לענות על שאלות כאלה ויתרה מכך, יש עוד הרבה דברים אחרים שצריך לברר. לכן אתם חייבים שיהיה לכם עורך דין מקרקעין שילווה אתכם לכל אורך הדרך, אז למה אתם מחכים?

מקרקעין

איך תדעו שבחרת עורך דין מוצלח?

 

בבואנו לראות איך עורך דין מקרקעין יוכל להתאים וממי כדאי לקבל שירות בתחום הזה, חשוב לבדוק כמה דברים מראש. לדוגמא, ממתי עוסק איש המקצוע בתחום? והאם הוא אדם שכולם ממליצים עליו בחום? האם מדובר על עורך דין ששמו מוכר? והאם עם עוה"ד אתם מרגישים שיש לכם על מי לסמוך? כמו כן, חשוב שעוה"ד שלכם יוכל גם לדאוג לאינטרסים שלכם ולנסח עבורכם חוזה שבאמת ידאג לכם כי אחרת לא תוכלו להרגיש שיש לכם על מי לסמוך. בנקודה הזאת כדאי גם להזכיר שאם הצד השני, כלומר מי שמוכר לכם את הנכס או קונה מכם נכס מסוים, מציע לכם להשתמש בעוה"ד שלו, לא תמיד זה כדאי. העניין הוא שעוה"ד דואג בראש ובראשונה לאינטרסים של הלקוח שלו, מה שאומר שעדיף יהיה לכל צד להעסיק עורך דין אחר. מעבר לכל אלה, כמובן שעדיף יהיה לראות שיש לכם כימיה עם איש המקצוע ושהוא זמין לכל שאלה שלכם כי אין לדעת מתי לאורך עסקת הנדל"ן תרצו לשאול שאלות חשובות.

 

כמה תשלמו על שירותי עוה"ד שאליו אתם פונים?

 

באמת חשבתם לרגע להזמין את שירותיו של עו"ד כזה או אחר מבלי לבדוק כמה זה עולה? האם חשבתם לרגע שכל עורכי הדין שעוסקים בתחום הנדל"ן גובים בדיוק את אותם המחירים? אם כך, כדאי שתדעו שלא כך הדברים. כמו שקורה בהרבה תחומים אחרים, גם כאן אנחנו יכולים לראות שלכל איש מקצוע יש את התעריפים שלו. לכן בהחלט כדאי יהיה לפנות מראש אל כמה עורכי דין ולראות במה דברים אמורים. לא תמיד כאשר אנחנו פונים לאדם מוכר, בעל מוניטין וכזה שדורש מאיתנו מחירים מופקעים זה גם אומר שנקבל ממנו שירות יותר אמין, מוצלח או טוב. זה נכון שברוב המקרים בעסקאות נדל"ן אין הרבה סיבוכים והכול מסתיים לשביעות רצונם של שני הצדדים, אך אין לדעת מה יוליד יום. לכן עדיף לפנות לעורך דין שתרגישו שאתם יכולים לסמוך עליו ובהחלט שווה להשקיע בבחירת עוה"ד הטוב ביותר שיש.

 

למידע נוסף: https://brunolaw.co.il

 

 

אולי יעניין אותך גם