כל הסיבות שבגללן כדאי לכם לבדוק האם אתם זכאים לאזרחות פורטוגלית

המדינה שלנו נפלאה, אנחנו חיים בה בנחת ובתחושה שהיא הבית שלנו, אך עמוק בפנים כולנו יודעים שהעולם גדול. העולם כל כך גדול, עד כי הוא קורא לנו, מזמין אותנו לטעום ממנו עוד ועוד ולכן זה לא מפתיע שהרבה אנשים בוחרים בימינו לעשות רילוקיישן, מעבר למדינה זרה לצורך לימודים או פשוט לחיות כמה שנים בחו"ל, כדי לטעום טעמים אחרים. בדרך כלל רוב האנשים שחושבים על אפשרות כזאת נתקלים בקושי אחד משמעותי והוא: אישורי השהייה. האם באמת נדמה לכם שאדם שמגיע מישראל יכול, ככה סתם, לחיות בפורטוגל, או בכל מדינה אירופאית אחרת, בלי הסברים ובלי אישורי שהייה? התשובה היא כמובן לא. לכן, אם נדמה לכם שאולי אתם זכאים לאזרחות פורטוגלית, מדוע שתוותרו על כך? אומנם זה נכון שלא פשוט להשיג את האזרחות הזאת ויש גם הרבה בירוקרטיה שצריך לעבור בדרך, אבל בסופו של דבר זה משתלם. יתרה מכך, אם לכם בעצמכם תהיה אזרחות פורטוגלית, תוכלו גם להעביר אותה לילדים שלכם וזה יפתח להם לא מעט דלתות בעתיד, אז למה לחשוב פעמיים?

אל תעשו את זה לבד

אין ספק שעבור רוב האנשים הקושי האמיתי בהקשר של אזרחות פורטוגלית, הוא איך להתחיל את התהליך, לאן לפנות ואיך לעשות את הדברים. האם באמת ניתן לעשות זאת בקלות? האם אתם פשוט מגיעים לשגרירות פורטוגל ומשם הכול זורם? התשובה היא כמובן לא. ראשית, קחו בחשבון שהכול יהיה בפורטוגזית, מה שאומר שאם אתם לא מבינים את השפה יהיה לכם מאוד קשה להבין מה עליכם לעשות. שנית, כל מה שקשור לבירוקרטיה משתנה מאוד בין מדינה ומדינה, כך שאפילו אם אתם יודעים איך הדברים עובדים בישראל, זה בפירוש לא אומר דבר על השאלה איך הדברים עובדים בחו"ל. לכן אנחנו מציעים לכם לוותר על האתגר הזה ופשוט לפנות אל הטובים ביותר. קיימות היום מספר חברות שעוסקות בתחום של הוצאת אזרחות פורטוגלית לזכאים בישראל, אז למה שלא תפנו אל חברה כזאת לקבלת שירות? זה יחסוך לכם זמן, התעסקות והרבה מאוד אנרגיה, כך שאין ספק שזה כדאי. בנוסף לכך, אם בעזרת חברה מקצועית תוכלו לקבל את האזרחות ואת הדרכון שלכם תוך זמן קצר, מדוע לדחות את הדברים ולנסות לעשות הכול לבד?

זכאות פורטוגלית

כך תבחרו לאיזו חברה מקצועית מהתחום הזה כדאי לכם לפנות

האמת היא שעם השנים, מאז שפורטוגל וספרד הכריזו על כך שהן מעוניינות להשיב לצאצאי המגורשים את האזרחות שלהם, קמו לא מעט חברות בישראל שמסייעות בתהליך. עם זאת, לא מכל חברה תקבלו שירות מספיק מקצועי וטוב, מה שמסביר מדוע כדאי יהיה לבדוק איך אתם עושים את הדברים ולאיזו חברה מקצועית תפנו. כמובן שאם אתם כבר נכנסים לתהליך הזה תרצו לסיים אותו כמה שיותר מהר ובהצלחה, כך שבהחלט מומלץ לבדוק כמה שיותר פרטים אודות החברה שאליה אתם מתקשרים. מה ניסיון שלה? האם הלקוחות האחרים שלה יצאו מרוצים? האם אתם מרגישים שיש לכם על מי לסמוך? קראו כל מה שאפשר על החברות השונות וכך תבחרו בקלות את החברה האמינה ביותר לקבלת שירות בנושא.

 

אולי יעניין אותך גם

איש שרות מומלץ
אזרחויות ודרכונים

נוטריון ברחובות

דרושים לכם שירותיו של נוטריון מקצועי עבור תרגום? עבור אישור של מסמך מסוים? אם זו הפעם הראשונה שבה אתם זקוקים לחתימתו של נוטריון, ברור מדוע

קרא עוד »